Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 29 december 2009

Av Anna - 29 december 2009 22:44

Uepp.. ha haft bästa J här i kväll på besök...

trevligt.. en massa prat å surr...

sånt är aldrig fel...inte med rätt personer iallafall...


ha kollat på Legally blond...lagom film å se när man inte orka koncentrera sig...

helst då man sett den förr..


ha även äte ben å jerrys mango sorbet.. åhh va go den är...

lite dyr glass.. men lätt betalbart.. åxå ska man unna sig lite lyx ibland :)


men nu blir de sängen å sova.. katterna ha redan bäddat ner sig.. he he.. syster kommer väl hem imorn bitti kan ja tänka mig...

he he.. bli alltid så när hon är hos sina vänner... men de gör mig inget..


nä.. sova säng.. trött ja är nu på kvällarna..


imorn blir de nog handling av vinsten..då ja inte kunde få ett presentkort så..

men få se om ja orka fara dit imorn.. eller om ja tar de nästa år..

ha ju till sista januari å hämta ut...



Av Anna - 29 december 2009 11:09

Ja fick en fråga..

Vad hör inte hemma på en blogg...

Ja eftersom personen i fråga inte verka veta de så kan ja ju säga att dit hör kränkning, mobbning, förtal m.m om personer

Läs avtalet man godkände när man starta sin blogg.


Sånt som jag är utsatt för just nu...

sånt kan leda till en polisanmälan..å minsta straffet är fängelse.. men nu vill inte ja dessa personer så ont så jag väljer å låta de vara..för nu iallafall.

Jag vet att de ligger ingen sanning i va dessa människor sitter å kastar på mig.

De är bara väldigt tråkigt att för att dom ska må bra så måste dom trycka ner andra.

Precis som små barn gör på en skola när dom mobbar.

Men jag väljer att vända andra kinden till, för jag vet sanningen..

Å de vet mina vänner med....


Nä.. till nåt trevligare.

Sol idag.. hur underbart är inte de...

Ska nog snart se om syster vill kliva upp idag.. eller... hon jobba ju inatt så förstår om hon vill sova..

Åhh.. kollade på iceage 3 igår.. va å hyrde den.. å 2 filmer till..

men den va inte lika bra som första å andra...

men den har sina ljusglimtar med :)


sen hyrde ja senaste harry potter å coco chanel...syster ville se dom..ja ha ioforsig sett båda men kan se om dom.. harry potter va ja på bio å såg.. å coco chanel i helgen när den gick på tv...

den va bra.. men kändes som den hoppade en del...

eller va de för att den gick i 2 delar?

Ja jag få se den igen å se då hur de känns.


ut i solen å njuta... såna här dagar, längtar ja till fjällen...

underbart å få fara upp å bara njuta.. men de lär nog inte finnas varken tid eller pengar till de nu.. kanske?

vem vet? få se...


Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards