Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 18 december 2009

Av Anna - 18 december 2009 18:33

uepp.. de står på schemat ikväll..

efter att gått med syster på stan ända ner på strandgatan å kollade in pagonis nya lokal..så sa magen ifrån på vägen upp igen...

lite ont i ena sidan bara... tro bäsen ha flyttat sig dit igen...

de ha känts mer på vänster sida tidigare men nu är de höger igen...

så de bli å bara ta de lugnt ikväll...

kanske slå in lite julklappar...

ska ju på stan imorn igen med mamma å andra syster...sen ska ja å mamma baka..

tur vi inte ha nån brådska utan bara ska ta de lugnt...


ha investerat i mina första mamma byxor idag...

ett par jeans.. för 259 kr... tyck de inte va så mycke å disskutera om..

mina jeans ja ha nu är på väg att nötas sönder som vanligt, då man ha feta lår...

så känns skönt å få ha ett par byxor ja inte behöver ha uppknäppt...

dom skulle få hem nya nästa år.. med samma stil men större storlekar å lite annorlunda tvättning.. så då kanske man köper sig ytterligare ett par...

för dom för närmare 600 spänn vägra ja köpa..

då kan ja gå med uppknäppta å tröja över..


men med dessa slipper ja de nu :)


nä.. sitta i soffan å svulla i mig gott...de är mina planer ikväll...

nachochips med cremefräs å salsa dipp.. mumma...

få väl se om de komme rupp sen.. ha ha..

ha vare lugnt några dar nu igen...

kanske bara början på veckorna som ska bli jobbiga? eller?



Av Anna - 18 december 2009 10:28

Ja då va de freda igen.. ja tyck denna vecka ha bara försvunne som alla andra...

ska de fortsätta i den här takten så kommer ja u snart att gå i pension.. illa..


He he.. va hem å visa bilden på min bebis till mormor å morfar...

mormor tyckte den såg ut som en kattunge.. ha ha..

sen fick ja mat med mig hem åxå fick ja lämna in mina tjocksockar på lagning..

hur ska ja klara mig sen när dom ha gått bort???

uscha.. hemska tanke...

nä.. ja hoppas dom lever måååånga år än..även om de inte ha sett så bra ut dom sista åren,...


sucka.. min katt ha nå frispel nu... börja redan igår...

han går in i badrummet å sitter å skriker..

knäpp katt...

sen kommer han i full fart å tror de är nån racebana här hemma...

å han vägra gå ut.. för de är ju kallt..


ja ja..


nä.. ta å göra nå vettigt idag...kanske gå ner på stan en sväng när syster vaknat...


Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards