Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 28 december 2009

Av Anna - 28 december 2009 22:01

Asså.. seriöst.. hur kallt får de bli i en lgh egentligen...

är ioforsig 20 grader här inne men ja tyck de är kallt...

tur man ha sina hårbollar som håller en varm :)


ska snart krypa ner i sängen...

ha haft en kanon dag på stan iallafall.. eller stan å stan.. på uh...

satt å fika ett bra tag.. så de man gått ner lär man väl gå upp nu..

men å andra sidan.. att vara lagligt tjock är inte fel...

ha ju som inte haft nåt å kunna skylla på förr :)


finns så mycke ja vill säga.. men ja överlåter de till andra...

jag.. tänker försöka å inte bry mig.. visst.. finns en massa ja skulle kunna häva ur mig.. men till vilken nytta??

sen vissa saker hör inte hemma på en blogg.. ja vet att ja ha gjort samma sak tidigare.. men nu å framåt ska denna bara handla om mig å mitt liv...

som en blogg ska vara...


nä.. krypa i säng å drömma mig bort... ;)

i´m happy






Av Anna - 28 december 2009 10:23

Ja här går de undan.. ska snart svida om å gå med syster å kolla på en lgh...

sen blir de hem en stund för att sen ta bilen till stan å ställa i garage så man får tina av den..

sen gå på stan i en massa tim.. vet inte riktigt hur ja ska fylla alla tim men.. på nåt sätt ska de väl gå...


mycka idag... å snöa gör de än...

jisses.. tyck de kan lugna ner sig lite nu ja.. nu ha vi fått en massa snö...

fast när de regna en massa ville man ju att allt de skulle komma i snö så..

man ska väl inte klaga...


de kunde vart värre...

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards