Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg under januari 2008

Av Anna - 29 januari 2008 20:01

ja... de börja närma sig nu...

på freda är de ja som bosätter mig i garaget hos mamma å sen bli de till å skruva isär bilen nästan helt å hållet...

less är ja...

men lite spännande oxå.. he he..

man vet ju aldrig om man tar sig fram...eller om bilen startar..

nä.. sucka.. längtar tills ja ha råd att köpa en ny bil så man slipper detta.. å nu mena inte ja en splitter ny bil... utan en som iallafall är av samma århundrade...som de är nu....


ja...


hmmm... jag är lite intresserad... men hur ska ja veta om han är de?

vi pratar en del på jobbet....men ses ju inte annars...

lite synd...


men ja ha inte riktigt än fattat varför han gjorde som han gör...

å varför????

allt känns bara så jävla jobbigt när ja tänker på de... men de ska ja inte göra....


le se glad ut å gå vidare....


man vet ju inte att de finns nå bättre förren man hittar de...





Av Anna - 27 januari 2008 15:45

mmm.... ja va ut igår på parken.. hade en av de bästa kvällarna ute...

ja fattar inte.. bara han som får mig å dansa bra...

ja är ju annars helt kass på styrdans... men med han.. så går de hur lätt som helst...

faan att du inte är singel.... men jag är glad att du är lycklig....


snart ska man iväg till mormor å morfar å fira morfar som fyller år imorn...


imorn är de bara 5 veckor kvar av min provanställning....

ja hoppas så att ja få vara kvar...

dessutom han jobbar förmiddag imorn... :)

hmm..många fina pojkar finns de...

me like them alot.....



Av Anna - 25 januari 2008 20:23

äntligen freda... härligt...

men de smäller bara till så är de månda igen...

då är ja inne på bara 5 veckor kvar av min provanställning....

tiden går så fort... man hänger ju inte med alls...


imorn är de parken.. ja är så sugen på å fara dit.. mest å kolla vilka folk som är där....men sugen på å vara lite full är ja med...

lite ovanligt för å vara ja :)

hoppas ja hittar nån som vill följa med mig....


bli nog halv tidig säng ikväll.. mycke å göra imorn...


fixa delar till bilen å så....

 underbart med bil.... den gör nästan inge annat än kostar...

sucka.. men nästa år... då kan ja ta lån....

då bli de å köpa en bättre begagnad bil.. för en splitter ny vill ja då inte ha..



Av Anna - 19 januari 2008 21:12

ja så ha ja roat min lörda med.. he he..

börja lite smått å städa för å få undan lite men som vanligt sluta de med om möblering å även lite omgjort på väggarna...

önska nu bara att ja skulle ha råd å köpa nya taper å få fixa iordning här.. men snart kanske...

denna lön ja få nu komme rå gå åt till bilen...så kul är de å ha en sån...

men bara ja fixar den så den går igenom besiktningen så kan ja ju köra ett år till.. sen bli de nog en ny bil.. om ja ha fast jobb då vill säga...

eller så behåller ja bilen ett tag till.. gör ytterligare en besiktning å kanske säljer den efter ett tag...

ja ja. de året den funderingen,...


mmm...mycke tankar nu...men inga direkta svar..

kanske en annan helg...

jag hoppas på nästa :)

Av Anna - 19 januari 2008 11:42

Ja då va de helg igen...

denna vecka ha gått jätte fort....

ven fasten ja börja 6 varje morron... men ja lär fortsätta med de...

ligger nu bara 2å en halv timme minus på flexen....inte illa för å ha legat 13 tim minus förra måndan....

nu kunde ja inte jobba över på kvällen heller.. för då hade ja inge å göra på morron...

få se hur de ser ut nu nästa vecka.,..

vi har en massa å göra... men inge matrial.. men de kommer väl.

så då blir de allt på engång....


ja.. va ska ja säga.. ja trodde ja batydde mer för hen.. men efter den här tystnaden så tydligen inte....

ja ha inte orkat höra av mig..tycker de känns jobbigt...

är rädd att ja ska bryta ihop eller nåt...


ja måste gå vidare...

tänkte på en sak igår när ja berätta för mormor å morfar att de va slut... att jag ha ju nyss talat om att vi är ihop.. hur dumt känns inte de...

uscha,... såna saker får de å kännas ännu jobbigare...

men men, skulle bara ha fortsatt vare vänner... då hade de inte vare så här nu...

då hade han kanske fortfarande pratat med mig...


le se glad å gå vidare...



Av Anna - 17 januari 2008 18:14

Ja då ha man ändrat lösenord nästan överallt tro ja...

ha ju vare så mycke prat på sista tiden om dom som ha komme ín å tage reda på lösenord så ja tänkte de är lika bra å vara förutseende...

men hacka dom in sig på en sida där dom kan se lösenordet så spela de ju ändå inte så stor roll...


hmm,.. jobba över 1 å en halv timme idag... men ja vet inte direkt om ja kan säga att ja jobba.. he he..

stod å prata med en person å klockan bara sprang iväg... men helt fel va de inte....

ja ha helt underbara arbetskompisar där.. alla är jätte trevlig....

ja hoppas verkligen att ja få vara kvar....

på måndag är de bara 6 veckor kvar.. de kryper sakta framåt.. fast denna vecka ha gått snabbt....

men ha vare mycke å göra så....

hmm....

nä.. se om ja orka städa lite här så de är snyggt om syster kommer hem i helgen.. ja vill ju visa att ja kan ha kvar hennes fina ordning....

Av Anna - 16 januari 2008 16:51

uepp.. är bortbjuden på middag ikväll.. riktigt trevligt ska de bli...

till en tjej kompis som ja inte träffar så ofta... men de är som ingen fara..

vi uppdaterar varandra om va som hänt sen sist sen så är de inte mer med de.. såna vänner är sällsynta...

oftast bli folk sur för man pratar med andra å sen varför man inte hört av sig inom de senaste 12 tim.. typ...

men ja ha tur att inte ha såna vänner kvar...

ha haft men dom ha knallat vidare... inte dött då men dom orka inte med att ja va med andra...

nä.. göra sig iordning å fara...



Av Anna - 13 januari 2008 20:27

Ja.. jag ha då verkligen haft en hel film helg....

ha kollat på dom 4 första harry potter å sen även konungens återkomst, den sista i sagan om ringen triologin, om ni nu ínte visste de...

så de ha bara vare en lugn helg.. ganska så skönt de oxå...


ja trodde ja va värd ett svar, på hur han vill ha de.. men tydligen inte,,..

han gör som dm andra, skrämmande hur lika så olika personer kan vara

Å jag dras till dom hur jag än gör...

sucka...

men men, jag hoppas ja en dag hittar den kille som vill vara med mig för den jag är...

som vill bo med mig, bilda familj....

men tills dess så ska jag njuta av livet....

jag är den jag är.. å de kan ingen ändra på...

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards