Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg under februari 2008

Av Anna - 29 februari 2008 19:01

ja.. nu är de bestämt... ja ska lägga 2 licenser till... uscha....

nu är de på Pinne å Brännsvets.... känns lite nervöst då ja va helt urkass på pinne i skolan, sen så brännsvets ha ja aldrig kört.. eller en gång å då ställde dom andra in maskin... så de måste ja verkligen lära mig...

men sen är de bara å trycka på en knapp å hoppas på de bästa....


träffa 2 killar idag ja inte sett på länge.... bröder är dom med.. he he,,

dom är ju betydligt bättre å trevligare än sin 3dje bror...


men ja ska inte gräva ner mig i de...skit samma...

ja ska ha kul... ja ska leva livet,...

vill han mig nåt så vet han vart ja bor... så de så....

men jobbigt är de... jag har tappat en helt underbar vän.....

men ja hoppas att vi kan bli vänner igen nåndag.....


hade taklags fest i onsdags....faan va ja ha hamnat på ett bra jobb....

grabbarna på jobbet är ju bara helt underbar.... ha ha,..

jag ha nog aldrig skrattat så mycke på länge... å ja behövde de verkligen....

ni är ju bara så underbara...

ja lova att ja ska dricka nästa fest... om den är på en freda :P


sen ha ja ju tjejerna... dom är inte så fel dom heller....

helt galna tjejer...

dom gör allt för å hitta en dejt till mig.. he he..

fick ju se han idag iallafall.. sen att han inte va intresserad är hans misstag.. he he...

nämen,,. han va ju söt...

men få se nu nästa span dom ha kollat in åt mig.. å nu ha ja dessutom sett han innan dom fixa nr å så... he he....

ja ska bli kul å se vart allt slutat.. men tills dess ha ja ju en del andra söta man kan spana på :P


fest imorn å ska fira min fasta anställning  å mina licenser..

några av mina bästa vänner kommer...

så de bli å fixa nu innan för imorn ska ja bara ta de lugnt å ha de så jävla skönt...


denna helg ska bli så mycke bättre än förra....

men de som inte dödar de härdar...


Av Anna - 24 februari 2008 21:04

de brast för mig ikväll....

när ja prata med en vän som han hade vare in å pratat med ikväll...

ja orka inte... varför måste ja engagera mig?

gör han detta för å få min uppmärksamhet eller?

eller är de bara för att jag ha mått så bra... ja ha gått vidare... då får han mig att ramla tillbaka igen...

varför?

många frågor men inga svar.....

ja kommer inte å orka fråga han heller... vill han nåt så få han engagera sig...

ja gjorde mina försök... ja orka inte inte igen...

ja mådde dåligt då... men lyckades sakta gå vidare...

nu är ja tillbaka.. mår lika dåligt som då.. om inte sämre...

men de va väl detta han ville....kanske?

ja ja.. nån dag ska ja försöka sakta gå vidare...må lika bra som ja gjorde förra veckan...

eller tillochmed bättre....


Av Anna - 24 februari 2008 18:44

helgen blev inte så kul som ja trodde...

fick höra av en vän att han ja va ihop med tidigare går runt å pratar en massa lögner om mig,....

hur kul va de å höra då... inte alls kan ja lova....

varför måste han hålla på å hävda sig så där? om folk fråga om oss är de väl bara å säga att dom inte har med de å göra....

ska de vara så jävla svårt???????????

iställer ska ja få höra en massa såna där saker....

vad ha ja gjort han för ont?

jag försökte få en förklaring där, ja försökte att hålla nån kontakt.. men då han inte ville så orka ja inte....

men ja känner nu att fanns de nån liten del av mig som ville ha han tillbaka, så är de borta nu....

ikväll kunde ja inte ens gå in på affärn där ja såg hans bil stå...

kanske nångång senare.. men inte efter att ja fått höra såna här saker..

ja kan inte släppa de heller....

vilka ha han sagt de till???

vilka tror på han??

jag lär vara hatad av en del människor....

ja orka inte med sånt här...

mår inge bra....


nä.. fyy faan....

men hata han kan ja inte heller...

ja tycker bara synd om han, att han inte kan leva i verkligheten, utan måste komma på en massa lögner så folk ska tycka synd om han...

ha han haft blåmärken så hade ja säkert slage han med......de verka vara hans verklighet...


skönt med jobb i veckan så man kanske kan tänka på annat....

fasten ja ska sitta å valsa en hel del, så mycke tankar lär de bli...

jobbigt......


Av Anna - 22 februari 2008 18:06

Ja nu är de helg igen....

ja fick föresten rätt i va dom på jobbet skulle säga....så nu tyckte en att dom skulle hitta på nåt med mig eftersom ja har ju både fått fast jobb å sen klara 2 licenser... he he.. dom är ju bara för härliga..

helt ärligt kan ja säga att ja älskar mitt jobb... å mina arbetskompisar...


ska lta en ny bil nu oxå.. mina 2 helger i garaget gjorde inte så stor skillnad.. bara att listan på ombesiktningen blev lite mindre... sucka..

hela 7 fel.. ett av dessa är ett jordfel..hur kul är de då?? inte alls kan ja tala om..

så nu bli de till å sälja den å sen ska ja köpa mig en ny.. när ja få veta att ja få lite pengar...

ha ansökt om lite så man få se....

ja bara såå tappa gnistan när ja fick se besiktnings protokollet....

ja orka inte lägga ner nå mer på bilen...

ja hoppas ja få nå svar på måndag om mina pengar så man kan börja leta en ny bil.... sen så ska ja sälja min.. finns säkert nån som ha energin å fixa den..-. för helt ärligt så är de mycke bra delar på den...

motorn ha inte gått mer än 20000 mil ( fick byta den) nya stötdämpare, ny bränslepump, bara några små rost hål, nytt innertak, ja...

så läser nån detta å vill köpa min volvo så hör av er... :)


Av Anna - 20 februari 2008 18:06

Uepp... han ringde just som ja va på väg hem å sa att ja hade klarat proven... de kändes bara så skönt :D

ska bli kul å berätta för dom på jobbet imorn att ja klara de.. men dom lär bara "jamen de visste ja ju"... he he..

men ja va ganska så säker att ja inte hade klarat de,... kändes som ja slipa för dåligt... men tydligen inte....

de känns bara så skönt.. men nå nervös hann ja då inte bli...

men men ... nu är 2 bortgjorda...

bara 3 kvar nu....




Av Anna - 19 februari 2008 21:41

mmm...hur jobbigt blev de inte idag då ja såg han där då...

hjärtklappning å alldeles skakig....varför?

faan... jobbigt de va å se han...


sen.. min bil va på besiktining,... så nu ha ja 1 månad på mig å hitta en ny bil...

hela jävla 7 fel på den.. ioforsig de flesta va mindre.. 2 större fel.. men ändå..

ja orka inte hålla på längre...

ja vill ha en nyare bil som håller.. som man inte behöver skruva i....

fy faan va less ja är nu...

men nu måste ja sova..

ska lägga licenserna imorn så de gäller å vara pigg....



Av Anna - 17 februari 2008 18:48

Ja... då är de en ny vecka.. denna vecka känns som de är fullt upp hela veckan...

imorn ska ja börja tidigt, sen jobba över å öva inför när ja ska ta licenser på onsdag...

på tisdag bli de å jobba över en liten stund.. för sen 17.10 ha ja besiktning av bilen...

bara å hoppas den går igenom,...

men sen är de nog lugnt.. va ja vet nu... men de kan nog bli mer övertid eller nå annat...

men kan ju aldrig veta....

så denna vecka känns som de kommer å gå så fort....

de är inte så kul.. han jobbar ju förmidda så ja vill ju ha lite tid å träffa han :D

 men å andra sidan.. varför skulle han vara intresserad av mig???

ja ja.. sånt är livet....



Av Anna - 16 februari 2008 09:17

Ja då va de helg igen.. tiden går ju bara så fort på veckorna...

nu är de bara 2 veckor kvar innan jag blir fastanställd...

de känns bara så skönt...eller egentligen kan ja räknas som de redan nu.. de är bara då min provanställning går över till fast anställning....


känns att ja ha verkligen komme in i jobbet å så nu...

sen att jag jobbar över då vi ha mycke å göra är inte helt fel heller....

jobba 12 tim i torsdags så...

sen så försöker ja börja vid 6 varje dag...så man får ihop lite flex tid.. har 15 tim nu...

inte helt fel när man vill vara ledig...

tänker vara ledig v 14 för å fara till fjällen med mamma så...

funderar även på å kanske överraska henne med att hon å ja går på spa som ha börjat där uppe...

ha mailat hon som har de så få se va den människan säger...


ska börja leta efter en ny bil oxå...

nu när man ha fast jobb så kan man ju kanske få ta lån lite tidigare än feb 09.,,

ja ja.. man få se.,.,,.



Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards