Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 19 december 2009

Av Anna - 19 december 2009 21:44

Ja jisses.. vilken hel dag...

först stan med mamma å syster...hittade min juklapp så de är skönt..

asså från mamma.. stod å valde mellan 2 så mamma fick bestämma så ja inte vet va de blev.. he he...

lite överraskning vill man ju ha :)


sen blev de handling å sen hem å börja baka..

oj oj.. så kul ja å mamma kan ha ibland.. ha ha..

mycke skratt ha de blive idag.. underbart...


hoppas ja blir minst en lika bra mamma som min mamma...

som har vett å lära ut va som är rätt å fel..va man ska göra å inte..

å sen alla andra tusentals saker som hon lärt mig :)


så nu är ja hemma igen.. sitter för närvarande i soffan.. men borde vara i duschen...

men luften gick ur mig tro ja.. he he...

trött å ont i ryggen.. så de får bli en snabb dusch å sen krypa ner i soffan å bara vara...

skulle behövt plocka en del här hemma med.. men de få ja ta imorn...

förhoppningsvis kanske ja har en syster som kan hjälpa mig då..


sen, snacka om att blive väderbiten sen igår..

de klia i pannan å ja är alldeles rosig i ansiktet..typ som när ja bruka sola för länge första gången ute... men de kan ju bara vara efter ja å syster gick på stan igår..

å nå mycke till sol såg man ju inte.. men kallt va de..


åhhh...tittade nyss ut å då snöa de stora flingor... mysigt...

fast nu ser de ut å ha slutat.. hmm...

de gick över fort.. gillas inte...

nä.. mer snö å mindre kallt.. tack :)

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards