Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 16 december 2009

Av Anna - 16 december 2009 22:30

Fick se den idag.. tro inte riktigt att ja fatta att den är inne i mig förren ja npgra tim senare satt å kolla på kortet...

men nu finns de ju bildbevis :)

så söt...he he. om man kan säga så om en 13 veckors foster..

livlig va den iallafall .. ville inte vara stilla...

så de är ett klart släktdrag av pappan.. ha ha...

mamma tror stenhårt på att de är en kille å han ska heta Pontus.. he he

ja man få se va de blir av de...


middag med pappa gick väldigt bra med..

trodde de skulle bli värre men icke då...

så de kändes skönt..


nä.. nu blir de sängen...

ska trycka ner mig mellan katterna.. syster jobbar så då ligger båda i min säng...

hon är hemma inatt hon...


Av Anna - 16 december 2009 11:49

Än ligger snön kvar.. härligt...

nu känner man att de är vinter.. känns så mycke ljusare ute oxå...


kvart över 3 ska ja vara på spec mödra på mitt första besök där..

få svar på alla blodprover ja lämna sist.. hoppas de går bra..

jobbigt om dom skulle hitta nåt man inte vet om...

men de tror ja inte..


fortfarande grymt ont bak i vänster höft.. eller är mer ovanför skinkan.. he he..

är väl foglossning kan ja gissa..

igår kväll hade ja lite problem i sängen men men...

imorse hade de gått över.. men räckte att ja klev upp så kom de tillbaka...


efter besöket på sjukhuset ska min pappa tydligen komma ner å bjuda på midda...

han bruka göra de 1 gång om året....

hoppas de går bra.. ja bruka bara bli så djävla elak efter ja träffat han...

men men.. få bita ihop å tänka glada tankar...


nä.. se om syster ska kliva upp nå idag...

själv ska ja ta en dusch.. å sen vila..

njuta kanske av mitt risbräck.. å då de bara är ja som ska äta. så är de gjort på marabou choklad.. gott.. men smälter ganska snabbt efter man tar fram den från frysen..

så ja bruka bara bryta den bit ja vill ha.. gott...



Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards