Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg under mars 2008

Av Anna - 29 mars 2008 11:56

imorn kl 9 drar vi iväg till fjällen...

de ska bli så skönt å få komma bort från denna stad ett tag....

men ja kommer ju självklart att sakna.....

men men..

är ju bara borta en vecka....


ja hoppas på kanon väder å kanon fiske.. ja har ju investerat i en egen fiske väska... med spö, drag å lite annat smått å gott...

så nu är de bara å hoppas på god fiske lycka.. :D


nä.. göra sista maten ska ja med... sen börja packa..



Av Anna - 23 mars 2008 02:41

att man kan känna sig så ensam bland en massa folk...

ja har en hel hög vänner... men ingen som vill vara mera... varför??

är de fel på mig?

vad gör ja för fel???

vaför kommer dessa tankar nu när man är riktigt ensam????

sucka...

orka inte,...

vill ha nån som bara håller om mig,.

som tycker om mig för den jag är...

nån som inte vill leka...

nån som mena allvar...

önska ja inte va så ensam...

Av Anna - 21 mars 2008 18:41

uepp.. de är ju den idag.. å påsklova ha man nu med.. he he...

i hela 4 dagar....

ja om han som smsa så ha han hålle på hela veckan tills han bad om min kompis nr för enligt han så va en kompis till han intresserad av henne.. men sen han fick hennes nr så ha han ring henne hela dagarna..

men helt ärligt.. jag är inte den som gråter... har ett annat span på g..

eller på g kanske är felsak å säga..men men ja få se,... ja vet ju inte om han är intresserad av mig.. men han skulle kanske på parken på lörda oxå så få se om han kommer dit å om nåt händer...

jag hoppas lite de iallafall...

mmm...

ha vare å fiskat med mamma å svenka idag...

men ja fick bara ett napp.. dom andra fick 2 små var.. men de va kul ändå.. solen kom å gick så lite färg ha man fått iallafall...

längtar så till vecka 14.. när vi ska till fjällen...


Av Anna - 16 mars 2008 16:38

oj oj.. vilken helg....

va å bowla med vännerna i fredags.. tro ja kom 3a.. gjorde iallafall den första striken av oss 5 som va där.. å de är bara tredje gången i mitt liv som ja bowla.. men kul är de..

att man inte gör sånt där oftare....

ja ja.. sen blev de utgång på olles.. en hel del folk..

på lörda så blev de oxå utgång...träffa då en kile som jobbar på en pizzeria här i stan.. men han är inte bagare...he he..

han ser riktigt bra ut... så de blev väl lite puss å hångel där..

sen så gav min kompis han mitt nr så idag va ja bort till han å käka, sen skulle han ringa senare.. men man få se vad som händer...

när man talar om trollen.. nu smsa han..

 ha skickat iväg min bil oxå...

är så lespå å laga den... så en kompis ska fixa en del av de som måste lagas innan besiktningen....

tur man har såna vänner....

men rosten få ja fixa själv.. men slipper ja resten så bli ja glad :D

få väl se sen va han vill ha för de..

han ringde nu å sa att de va lite mera saker som va dåligt... typ kopplingen å sånt... sucka.. men bara de håller ett år till så...

ja ja..

nä.. städa å smsa vidare..



Av Anna - 13 mars 2008 19:06

jag ligger fortfarande sjuk.. så less är ja nu....

skulle ha lagt licenser idag igen.. men då man har feber är de inte så aktuellt...

va ut en sväng i dag å kolla va ja orka med.. men de va inte mycke.. kände mig alldeles slut på sen...

å ja for bara till en kompis en kort sväng, sen handla ja...

pest...

vill inte vara sjuk.. tänk om febern kunde lämna kroppen... va skönt de vore då....

ja hoppas ja tar mig upp imorn å till jobbet... inte för de känns så aktuellt nu men jag hoppas...

ja ja.. man funderar en massa när man ligger sjuk.. på livet.. hur man vill ha de...

ja. inte för ja ha komme fram till nå svar men man få se vad framtiden har för funderingar till en....

bara ja slipper vara ensam för resten av livet bli ja nöjd...


uscha...börja frysa igen.. ja´g hatar feber.. ha ja sagt de :D

Av Anna - 10 mars 2008 17:15

mår inge bra just nu...

spydde imorse när ja skulle till jobbet så de va bara å stanna hemma.. trodde de va nån magsjuka på gång... de kan ju vara de oxå.....mår fortfarande inge bra....

ska lägga licenser på torsdag igen så ja kan inte vara hemma.... men måste vara hemma imorn oxå utifall att de skulle vara nåt....

uscha.. ha nyss äte lite å känns som ja bara vill gå å spy upp de.. å ja som hatar att spy....


jobbigt...allt känns jobbigt...


Av Anna - 9 mars 2008 14:36

man visste då.. de som man vet nu....

att man skulle smällt folk på käften.. eller i alla fall bett dom hålla käften...

de är bara synd ja får veta så mycke..uscha.., betydligt mer än ja vill veta...

men de kan vara bra ibland å veta lite om de skulle komma upp igen... inte för ja umgås me dom personerna nu men...iallafall....

vissa har ju stora problem att gå vidare i livet å släppa vissa saker...


går riktigt bra med piggelin minut samlandet på jobbet...

bara idag ja inte ha gjort nåt.. men dagen är ju inte slut än...

ha börja få träniggsvärk i magen av alla magträning.... men de måsate ju betyda att de ger lite iallafall....



Av Anna - 5 mars 2008 18:43

ja men att man är....

körde billys bootcamp dvd när ja kom hem från jobbet....

fast bara den på 35 min... de är magträningen...

ja lär ha ont i magen imorn.. de börja redan.. men jag är impad att ja höll ut hela dvdn...nog för de va några övningar på slutet ja inte kunde göra fullt ut men ja gjorde mitt bästa...

så nu ha ja ytterligare 35 min på piggelin tävlingen..


vi ha börjat med vuxen piggelin på jobbet...

lite kul då man bli sporrad att träna å få upp konditionen...

så få se om man kör ett pass till imorn...

på freda ska ja på smink party till maggis så då lär ja ta en promenad dit å hem...

oj oj.. va ja nu ska se till å få många minuter...

men mest bara för att ja måste komma igång å träna...

ska bli lika slimmad å snygg som dom på dvdn.. he he.. man kan ju hoppas...




Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards