Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 14 december 2009

Av Anna - 14 december 2009 21:41

Uepp.. fick min första julklapp idag.. säkert som en hel del fler i den här stan..

fick en chokladask av ica... inte illa..

handlar ju bara på 1 affär nu så..

då hinner man ju få ihop en del poäng till såna här saker...

he he..


den står fortfarande oöppnad...

få se hur länge...


asså.. de där med energi idag är inte min grej tydligen...

somna först en stund imorse å sennu ikväll efter middan.. ha ha..


ja inte lätt å vara gravid inte..

är medlem på en sida så man kan följa lite vecka för vecka va som händer.. eller ska hända med kroppen..

men än gör ja inget av de som står...

som ex. nu ska trötthet å illamående avta..

inte för mig...

ja ha mått små illa hela dagen å vare jätte trött...

igår mådde ja jätte illa.. då kom även middan upp strax innan ja skulle lägga mig.. uscha.. inte mysigt..

nä.. hoppas på en piggare dag imorn..


då är de en del.. fixa julklapp å sen på kalas.. om man nu kan säga så? he he


se när ja får tid å baka mina risbräck... är riktigt sugen.. men orka inte stå å smälta choklad nu...

ja lär ju bränna den.. sen gör de alldeles för ont i bäckenet..orka inte stå..

så ja hoppas ja ha energi till de imorn...


nu blir de sängen.. om ja får plats.. båda katterna ha occuperat den.. å dom kan ta plats...

Av Anna - 14 december 2009 08:38

Ja tydligen.. men funderar på å lägga mig en liten stund till...

vare å kört äldre lilla syster å hennes katt till kastrering...blir hämtning senare idag...

å snäll som man är kliver man ju upp...

man pigg är ja då inte...


hade de lite jobbigt igår kväll då de konstant rann ur höger öga..

man kunde tro at ja grina. fast bara med 1 öga.. ha ha...

inte första gången de händer.. å vet inte varför.. för idag ha ja inga problem...


idag fyller systers kisse 10 år... tänka sig att de är så längesen han kom till..

märks att lite gammal ha ha blive.. han vill mest sova på dagarna...

kryper gärna å gömmer sig.,..


själv så går ja in i v 13.. 12+0... så kan man räkna med..

tänka sig va tiden går fort...

jisses.. snart är de väl dags för den å komma ut..

ja.. blir spännande å se hur allt slutar.. vad som händer m.m

framför allt... vad är de där inne? en pojke som mamma tror eller en flicka?


nä.. ont i bäckenet känner ja.. inte kul om de ska börja om igen..

så ja lägger mig nog i sängen en stund med min kisse som bara är 6 år.. å myser lite..

sen ska ja ta tag i den här dagen med...


Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards