Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 2 december 2009

Av Anna - 2 december 2009 09:54

Gårdagen blev helt kanon.. va lite nervös innan ja kom fram men de släppte sen efter ja berättat..

Åhh va kul att få chocka vissa :P he he..

även om den personen först sa att ja aldrig skulle kunna chocka han.. he he..


Ja..asså.. ja kan bara säga att ja är så glad att ja omger mig med rätt människor..

dom får mig att må bra.. å kämpa mig framåt även om de ibland känns tungt...


å söta S då.. va ha hänt.. igår hade hom gått med saker som ska till förrådet å en massa skräp ja haft på balkongen.. å nu på morron när ja skulle kliva upp å packa ner tvätten för ja ska snart tvätta.. då hade hon redan packat kassen...

å hon va ju hemma säkert imorse nångång...

henne kan ja vara sambo med länge :)


nä.. dags å tvätta.. sen kanske en sväng på stan?


eller åker ja till mormor å morfar.. få se.. ha inte bestämt mig än va ja ska göra..


imorn.. kanske ja avslöjar för er andra med? nu ha ja ju ändå berättat för alla som betyder mest för mig :) å som ja velat berätta de för...

få se om ja hinner med de imorn..


ha ju planer både morron å kväll...

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards