Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg under april 2008

Av Anna - 19 april 2008 21:33

känns de som iallafall..

livet bara rullar på så ja har lite svårt å hänga med..

känns som de är lite väl mycke nu som kretsar omkring i min hjärna...

ja ja.. va väldigt festar sugen nu ikväll.. eller va de redan igår.. men hade som lite svårt å få med mig nån.. tänkte de skulle gå bättre idag men inte då.. dom bara lova å lova sen bangar dom tydligen...

dåliga vänner man ha..

inte första gången detta händer...

nä.. ens egna fester är bäst.. så vet man vilka som kommer iallafall...å jag bangar aldrig....


men men för å återgå till de ja skulle berätta..

förutom att ja va i fjällen en vecka... så blev de så att ja fick följa med till åland med jobbarkompisarna...

dom hade anmälningarna på denna resa nör ja börja., men då visste ja ju inte om ja skulle vara kvar...så ja ville inte anmäla mig.. men nu blev de så att en hoppa av så dom kom å undra om ja ville följa istället...

å självklart ville ja de...

ja ha nog aldrig haft de så kul nångång...

de är ju verkligen ett sånt härligt gäng som ja jobbar med...

ja längtar redan till nästa firma resa...

men till åland eller tallin ska ja fara med kompisar i sommar hoppas ja...

vi ha börjat spåna lite granna om de iallafall...

men man få se.. jag jobbar nästan hela sommaren å hon jobbar hela.. så man få se. men man lär märka efteråt....

men denna sommar bli nog bättre än förra iallafall.. då jobba ja hela.. nu ha ja liten semester iallafall....



Av Anna - 14 april 2008 21:08

ja tänk att oftast skriver man nåt sånt när man ha vare härifrån ett tag... men de ha som vare lite mycke här...

först va ja en vecka i fjällen.. sen hann ja inte mer än komma tilolbaka så undra dom om ja ville följa med till åland, när ja börja så planerade dom för denna resa..men då visste j aju inte om ja skulle bli kvar så ja ville inte skriva upp mig.. men nu blev de så att en hoppa av för den personen ska sluta så då fick ja följa.. å jag ha nopg aldrig haft en roligare helg...

den va ju bara helt underbar...

blev en del mys oxå... inte helt fel...


men nu är man tillbaka till verkligheten....

ska byta drag på bilen så man klara besiktningen sen...

 men om 1 år blir de en ny bil.. jag ser framemot de...



Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards