Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg under juni 2011

Av Anna - 30 juni 2011 10:17


Jag tävlar om ett hemligt paket från
Hud&Kosmetik hos Agnes!

Av Anna - 29 juni 2011 12:57

Hade en kanon dag igår...


så här bjuder ja på lite bilder av allt han ha fått hitentills...


  Jätte fin text i trä av vänner   Tröja av vänner..   Tröja å nalle med tröja av sin mormors mor å far   lastbil å traktor av vänner   duplo klossar av vänner   mjuka klossa av sin farmorsmor å far   hink med spade av sin farmors mor å far   badleksak av mig   blommor av mig..å självklart kalas... ska även fara å köpa lite saker sen som ja vill ha han ska ha om han inte får de... så få se efetr alla vart här :)


tog även kort på nästan alla som va här.. såg ja missa 1... hmm..

j aja..


men dom kommer inte att komma hit.. dom ska få hamna i ett album istället :)


han fick även presenter innan han fyllde år...


  Fick en gungställning av sin moster/gudmor  

en jätte fin sandlåda av sin mormor å morfar S.

Av Anna - 28 juni 2011 20:59

Min son ha verkligen haft den bästa födelsedagen man kan ha....

Så fina presenter han ha fått.. även ja ha fått presenter :)

Å folk ha fikat å haft de trevligt...


Känner mig så nöjd... å de är ju inte slut än...

alla mina vänner kunde ju inte komma idag, så dom kommer att komma senare...

å de gör ju inget.. dessto roligare att få njuta av firande längre :)


Blev så fint i tidningen med... skulle försöka gillade så de hamna på facebook men de gick ju inge bra... j aja.. gör ett nytt försök nästa år :)


nu ska vi bara sitt ai soffan.. njuta å svulla karra å se på tv..

se om hjärtat ska sova nåt snart...

han va jätte trött men de gick visst över.. he he...


så nu leker han med sina nya fina presenter....


Hoppas ni haft de bra, för de ha vi :)

Av Anna - 28 juni 2011 09:38

Ja ha lite svårt att fatta att de ha gått 1 år sedan min son kom...

helt otroligt.. vart ha detta år tage vägen???


min stora kille...


nu ha ja städat klart å moppad å dammat så nu ska de bara göras klart tårtorna..  men blev ju lätt elak för att för de första, ja ha en bred ugn, så tårtbotten blev ju bredare än den ska va...

å de resulterar i att den inte ens kommer in i kylen.... man bli ju less för mindre...

men men..

kom ju på att min garderob är ju rätt så kall som tur är så den får stå där...

i brist på annat....


men innan ja tar itu med tårtorna ska ja kila över på affärn, köpa tidningen å citron...

ja just.. måste ju ta fram bullar med.. åhhh...

de skulle ja ha gjort igår... ja ja...


ha en bra dag alla.. för de ska ja ha iallafall :) den bästa dagen :) i mitt bästa liv :)

Av Anna - 26 juni 2011 10:24

Å bara min dag ;)

Hurra för mig på min födelsedag...

Idag blir en lugn dag.. blev firad igår av mormor å morfar.. å på tisdag kommer de folk som ska gratta hjärtat...

ja några ska ju gratta mig då med så...


ikväll ska vi upp till mamma å äta fisk :)

egenfångad...


men först ska ja kila över på affärn å köpa blommor :)

bara för att ja kan ;)

eller om dom ha några fina kvar.. annars köper ja de imorn då vi ska fara å handla inför kalaset på tisda


Av Anna - 24 juni 2011 15:46

Ja då va de midsommar..

kommer bara ett kort inlägg...


ska iväg till mormor å morfar på middag... sen kanske vi ska fara å fiska... återstår än å se va vädret blir men än är de lovande...

just nu är de blå himmel å sol... underbart...

bara synd man inte kan ha klänning... ja passar helt enkelt inte i de...


så dags att byta om på pojken å packa ner allt ja ska ha med mig...


känns nästan som man lever i en väska ibland.. men snart så får man bara va hemma å ta de lugnt..  men först ska de bli kalas så sönda måste ja baka...

hmm.. ha ju inte bestämt än va ja ska baka bara....


Ha en härlig midsommar alla ja känner :)

Av Anna - 24 juni 2011 13:40


"Jag tävlar om en VALFRI One Piece från Chillunited.se hos P0lly!
Var med och tävla HÄR du också!"

Av Anna - 24 juni 2011 10:22

Kan ju bara säga att den va helt underbar resa...

även om de tog de dubbla att åka över motför va andra ha sagt, men vi stannade ofta å hade ju ingen brådska...


mycke fina kort har de blive tage med...

men dom kommer inte upp här...

eller, ja kanske nåt på landskapet...


Kan ju säga att ja skulle ju lätt kunna flytta dit.. å när dom prata.. låter ju bara helt underbart...

en del snygga killar med fanns de ju :)

å hjärtat charma in sig hos alla :)

å de är ju ändå prio 1 om ja ska träffa nån.. funka de inte ihop med pojken så får de vara...

hur kär ja än skulle va...

men min son kommer alltid att vara nr 1 för mig....



Ha de...

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards