Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 26 oktober 2014

Av Anna - 26 oktober 2014 10:34

Å denna helg har bara försvunne....

ja jag har ju hela dagen idag kvar men den kommer gå snabbt som vanligt...


igår fick ja äntligen orken att plocka bort alla saker, hänga in tvätten å sen dammsuga å moppa...

köpte en matta på rusta för å muta mig själv med att den fick inte hamna på golvet innan städningen va gjord.. h aha...

men de lyckades :)


sen igår kväll blev de kinamat å fredagsmys hos mamma.. junior stanna kvar där så ja fick sova själv...

tänk att ibland känns de bara för tomt...

hatar att sova själv...

hatar att bo själv ibland med.. men ibland så kommer tankarna att skulle ja klara av att bo med nån????

ha ju som aldrig gjort de..

skulle ja klara av de???

så kommer tankarna, osäkerheten å allt över en....

suck....


ja ja... ibland skulle man vilja ha en kakburk där man kan dra upp svaren....

men få hoppas att framtiden kommer med svaren,...


de ha börjat dyka upp en hel del klipp på facebook om hur killar friar till sina älskade med en massa folk som börja dansar....

kan inte låta bli att drömma om att ja nåndag hittar nån som vill fria till mig.. nån som vill leva resten av sitt liv med mig....

för jag vill att mitt första bröllop ska bli mitt sista... mitt enda...

vill leva med nån å bli gammal med den...

få uppleva barn, barnbarn... men visst känner ja lite ågest att nåndag behöva skiljas från den människan...

får ångest bara av att tänka på att lala runt mig nångång kommer gå bort..

så tur dom tankarna inte kommer så ofta....


nä, nu upp å hämta junior.. kolla om tvättstugan är ledig å sen planera in veckan som kommer...

hoppas på bättre väder för har inte så mycke mer ja kan städa på jobbet nu... ja ska va hemma hos chefen då, de är ett evighetsprojekt, för ha vi tömt nånstans så fyller han snabbt upp de.. ha ha... typiskt karlar...

sen ska han spara de mesta å ja vill slänga.. h aha..

sluta för de mesta med att efter några år så slängs de.. men de ska ha en mognadsperiod....

men så är de på dom flesta ställen ha ja märkt...

de ha hänt att ja ha flyttat saker så många gånger att de skulle vart billigare att slänga dom från första början å köpa nytt....

men tyvärr finns inte de tänker hos många fastighetsägare ha ja sett....

men de är deras order å deras ekonomi... så ja gör bara mitt jobb :)


 

Är ja dum som fortfarande hoppas på kärlek som 31 åring????????????????????????????????????????????????????????????????

finns de nån som vill ha en 31 åring, kurvig, ensamsående mamma?????????????????????????????????????????????????????

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards