Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 13 oktober 2014

Av Anna - 13 oktober 2014 21:04

de blir inte roligare än så här....

ny jobb vecka är påbörjad...

fullt upp med städning och tömning av diverse ställen....

vi skulle behöva ett mindre förråd med truck å många å höga hyllor...helst om vi ska få plats med allt vi ska frakta bort och mellan lagra...

men de kostar....å dumt då vi ha dom förråd vi har idag.. så får fixa de bästa av situationen och ha vi lite lagerutrymme så fraktar vi bort sakerna snabbare :)

förhoppningsvis....


börja bli dags att vintra in snart med..

bära in utemöbler, ta bort alla sommar saker, byta däck på bilarna m.m

fram med alla vintersaker, kolla över spadarna, men hoppas att dom inte behöver användas före den 23 december....

sen 3 januari kan snön försvinna igen :D

de skulle vara en perfekt vinter, tror ni de inträffar???? nä, inte ja heller....


men skulle va skönt med lite värme igen...

fy sjutton, kom hem till en kall lgh idag, så dags att öka på elementet så de får spotta ur sig lite mer värme å elräkningen blir högre :/

men ska inte klaga, jag ar 4 väggar, å ett tak att bo under...

sen att ja önska de va större å vi va fler de få stanna vid en dröm å önskning just nu....


såg att en gammal klasskompis å hans tjej ska bli föräldrar nästa år..

åhhh....

minns första gången ja såg Victor via vaginala ultraljudet....

å sen alla andra ultraljud, hade turen att få se han några gånger då de inte lät riktigt bra vid en koll.. å efter de så fick ja gå på några fler ultraljud än vad man normalt gör...

mitt lilla hjärta som växer som så...


mäta han i helgen å han ligger kvar på nästan 114 cm... kolla mitt bvc kort och då ja va 4½ va ja 112 cm..

så kommer nog bli en lång kille :)

men kommer alltid vara mitt lilla hjärta...

som jag för övrigt ska gå å lägga mig brevid snart, bara gå förbi duschen innan....

han skulle sova i min säng å vem tackar nej till lite sällskap, han ha börjat hålla om mig i sömnen...

sötungen, känner nog på sig att jag vill ha en arm runt mig ibland...

    




Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards