Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 11 oktober 2014

Av Anna - 11 oktober 2014 22:14

Å ja håller på med juniors rum... flyttar om lite... men får inte till nån bra känsla...

bara att inse att ungen har för mycke saker, eller för litet rum....

önska vi bodde i ett lagomt stort hus då han kunde få ha ett lekrum och ett sovrum, att jag fick ett eget sovrum med nån, självklart....

inte lätt att få plats med säng, bokhyllor, leklådor, hans minikök, bobbycr, gunghäst, saccosäck.... när ja räknar upp de så här undrar ja om de ens finns nån golv yta kvar???? ja just, han ha ett bord å 2 stolar med..

å hans säng är min gammla dagbädd, som ja köpte åt syrran då hon va inneboende hos mig...

han hade en barnsäng men ville ha som ja...


ungfär som imorse.. då går han in i badrummet, ja undrar va han gör å han säger att han ska sminka sig...

han skulle ju till mormor å baka.. h aha...

söt ungen....


iallafall, så måste ner på ikea å ordna en ny bokhylla, så kan ja ta bort en, ha nu 2 låga, bättre med en hög...

så får man bättre plats med böckerna, även om en del bebisböcker åkte nu...

skönt då han inte är hemma, då kan man rensa själv :)

å ta hela natten på sig...

utan att oroa sig med att störa junior...


å fortsätta drömma om huset jag förhoppningsvis nåndag äger tillsammans med nån och våran familj...(å där räknas ev hans barn, min unge, kanske gemensamma barn in)

eller kanske bara min unge.. vem vet....

inte ja.. nä dags att göra någolunda klart i juniors rum...

skulle bara vilja ha upp mer tavlor... men måste skaffa ramar.. å de ha ja inte än... så de få vänta...




Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards