Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 8 oktober 2014

Av Anna - 8 oktober 2014 17:58

Fy tusan va de tar i ute....regn å rusk så nu är de höst på riktigt....bara att invänta de kalla vita skiten,... som få lägga sig hur mycke den vill i skogen men vägar kan den låta bli :)

ja undra hur denna vinter blir... återkommer i april om hur de blev ;)


fick idag upp på ett tak då de läkte in.... å att stå på ett tak 6 våningar upp å hålla i en presenning är inte kul, å kollegan är höjdrädd... inte lätt alla gånger....

men vi fick dit den så hoppas den ligger kvar imorn....

blir att gå upp å kolla imorn bitti...


så efter att ha stått där uppe ett tag så va de bara att ringa chefen säga att d är inge trevligt att va ute då man va blöt hela vägen in till underbyxorna....å ja jag ha långkalsonger på mig med...

burr....

ha även regnjacka men blev blöt ändå.. tro fasiken de regna uppåt ett tag med....


så blev bara hem å hoppa ur alla blöta kläder å sen är de mys i soffan som gällt....

inte riktigt så min förkylning mår så bra av detta med....

vill bli helt frisk, känner mig så less på denna halv förkylning nu så....

känner suget av att fortsätta med träningen med..å de ha ja inte gjort på länge...

nog för de upp komme en muta men ändå..

man måste vilja ha viljan....


men få hoppas den stannar kvar...


sen så är ja lite impad av mig själv...

när ja va i umeå i lördags så besökte vi net on net och ja köpte mig en router så ja ska slippa ha usbet i datorn...

för ha vare nära några gånger att den ska ha gått sönder...

sen ha den bara legat å ja ha funderat på hur ja ska koppla in den.. är ju inte den skarpaste kniven i lådan då de kommer till sådana där data saker.....

men ja lyckades få de att funka :)

så impad av mig själv.. vem behöver nån då man klarar sig själv ;) ja iallafall nästan jämt.. är lite tråkigt att kramas med sig själv å prata med sig själv.....

ja ja...


nä, rapportera in dagens jobb å sen se vad som händer.....



Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards