Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 12 oktober 2014

Av Anna - 12 oktober 2014 19:16

skulle inte sitta helt fel...

har en del på inköpslistan på ikea jag vill skaffa...

som en högre bokhylla åt junior, så man får ta bort hans låga hyllor.. sen en kallax hylla åt mig själv...

men lådor så man kan dölja en del saker som laddkablar m.m sen lådor till expediten som ja ha med..

kanske i samma färg som ja ha kallax hyllan?????

sen måste ljus inhandlas...


men ha tandläkarn denna månad, kan inte flytta fram den igen...huvva..

vill inte alls dit men måste.. men är några veckor kvar som tur är...


ha just nu en blåsa under tungan å nu ikväll känns de i käken...

inte kul...

å ögat ha runne hela dagen :/

ser väl om ja ens kommer till jobbet imorn..

blir de värre än nu så kan ja inte visa mig där....

ser hemsk ut...

fryser gör ja med.....


uscha...


känns bara tungt nu...

kom en massa jobbiga tankar då ja stod i duschen inatt.... just då hade ja mer än gärna haft nån att få krypa ner brevid sen å som höll om mig....

fast hade ja haft de hade nog inte tankarna komme......

ja ja.....


lever på hoppet... de är ju de sista som överger en sägs de....

så ja hoppas å hoppas på ett besök från postkoden ;)

inte för pengar gör en lycklig men ja kan unna mig nå snyggt....

som smyckena Jonna Jinton gör....

kolla in hennes blogg å de hon håller på med nu... tycker hennes smycken ha vare snygg tidigare men dessa är ju bara sååååå snygga.. helst dom första bilderna...

med celtisk kärleksknut.... få nog bli ett besök där framöver å handla lite.. för ingen lär nog köpa de åt mig...

nä, vill man ha nåt få man vackert skaffa de själv...

iallafall tills junior kan börja handla själv, men han ha redan börjat bra med att ibland vilja köp blommor till mig då vi är på affärn...

sen prata han om att när han blir stor ska han ska köpa en robot så ja slipper städa och så, söt ungen min :)


nä, se om de är nåt bra på tv å sen bädda ner mig i soffan med en värmande kopp the å hoppas ja är piggare imorn....



Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards