Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 25 november 2015

Av Anna - 25 november 2015 20:55

Fy vilken tråk dag de blev idag då de lilla snön som hade kommit ha nu regnat bort :/
Riktigt deprimerande så man kunde gråta....

Men dagen sen flöt på i full fart... Rätt så va kl kvart i 3 å dags att sluta. ..
Hade utvecklingssamtal med juniors fröken...
Å nästan allt var frid och fröjd.
Bara hans sociala som måste förbättras...
han har lite problem att umgås med andra barn..
Så han har tyvärr lätt att ta till armbågarna och andra dumheter..
Så för att hjälpa både dom och mig blir de å kontakta bvc imorn å se om dom kan eller om ja ska gå vidare till BUP för hjälp.
Hur vi ska kunna på bästa sätt hjälpa han.
Eller om detta kommer att lösa sig av sig själv eftersom han blir äldre...
Men dom är ju proffs på sånt här... ja ha ju inte nå äldre barn så...

Så jag hoppas att han ska bli lite lugnare i sig själv och tro på sig själv.
Min lilla skrutt unge.
Önska så jag hade råd att jobba mindre å vara mer med han.
Men räkningar ska betalas så bara å köra på....

Ikväll somna min lilla krigare redan halv 8, efter vi hade rensat upp i hans rum så få se nu hur länge de varar :)
Han hjälpte mig med disken innan så :)
I helgen blir de å fixa med gardiner och adventsstjärnorna...
Junior har valt en i koppar att ha på sitt rum i år.
Sen på lörda ska ja kolla in julmarknaden på museet och på sönda ska vi ha söta N här :)
Få se vad vi hittar på för bus då :)

Imorn åker chefen till NY några dar...
Så få se om han ha lämnat nå jobb åt kollegan så vi ha nåt å göra om inte snön kommer....

Sitter å kollar in bönderna med...
Så kul å se hur dom hittar kärleken nu en efter en...

Å fick se ikväll att P och S ska ha en bebis till.
Stort Grattis till dom :)

Så efter den dystra morronen så blev kvällen mycke trevligare :)
Så kul å se att de går bra för folk :)


Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards