Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 18 november 2015

Av Anna - 18 november 2015 20:55

Ja halva veckan har gått... Imorn är de åter på jobb för min del..
Junior ska få tillbringa resten av veckan med mormor...
Han ha blivit kvitt de halsonda men Är inte den piggaste grabben... räcker att man säger ifrån så gråter han.
Så tur mamma är ledig å ja slipper vabba fler dar denna vecka...

Idag kom de efterlängtade dagis kortet..
så blev upp till mamma å beställa kort och lite julklappar :)
Så stilig så min lilla kille :)


Mitt hjärta

Hängde upp mina lyktor vid balkongdörrn istället för fönstret mot affärn...blev riktigt snyggt å man kan inte tända för mycke ljus ;)
Måste snart inhandla lite mera ljus....

Till helgen blir de mys med junior... ha lovar att vi ska gå på bio, kolla in hotell transylvanien 2 :)
Sen kolla efter en adventskalender åt han..
Sen lite pyssel då vi ska fixa en adventljusstake... eller mest lite julprydnad i min glaslåda....

Mycke ja vill göra nu som vanligt...
Börja fundera på juniors rum med...
Ha ha... men ha en hall innan att fixa...
Men de lockar inte alls.......

Men vilket år som helst :)

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards