Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 23 november 2015

Av Anna - 23 november 2015 22:34

Fatta att om en månad så är de dan före dopparedan...
Å än är inga julklappar inhandlade... men ha börjat fundera iallafall...

Sen om allt går bra så kommer vi att fira in de nya året i fjällen :)
Inte helt fel...mamma ha hyrt en stuga så bara jag får ledigt så vi kan följa...
Ha inte träffat chefen än så... kanske imorn..eller en annan dag...
ha ju ett tag på mig att hinna fråga :)

Sen en nyfiken fråga från mig till er... vilka är ni som läser och trycker på gilla knappen under inlägget???
Vill ni inte tala om så alla ser så typ skriv era initialer å om ja känner dig eller inte...
Över 200 läsare varje månad och ja vet ju typ 5 av er...
Men vill ni inte berätta så skit i de då, gör som ni vill men de är inte rätt ;)

Nä nu blir de drömmarnas värld...
Hoppas på en fortsättning av förra nattens drömmar...
Även om de kändes tungt när ja vaknar men att få träffa han i drömmarna är bättre än inget alls...
Helst då jag är för feg för å höra av mig....
Faan att smärta ska göra så ont att man undviker en del saker.

Såg på en natt på slottet nu ikväll och skulle oxå vilja veta lite om min framtid....
ha nån att rådfråga om livet... undra om de skulle kännas lättare då????
Nä, drömma va de :)

Natt i natt alla :)

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards