Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 5 november 2015

Av Anna - 5 november 2015 22:11

Alltid kul att kolla hur många ni är som kollar in här dagligen...
Å ni är några st.. betydligt fler än dom ja ha på min Facebook. ..
Vilka är ni???
Vad vill ni veta???
Varför läser ni???
Nyfiken som ja är :)

Ikväll stanna junior hos mormor och bonus morfar...
så de klia i mina fingrar att flytta om lite i rummet :)
Men har en del måsten ja måste göra bort först... som typ en hall och tidsrapportering... låg en vecka efter å de är ovanligt för å va jag...
men nu är de ikapp så få se när hallen blir gjord....
nångång....
ha grymt ont i huvudet, nacke å höft... att rensa ogräs nu är väldigt otrevligt :/
Men de ska göras så bara att bita ihop med denna gamla kropp....

Uscha vad mycke jag vill göra...
tänk om man hade en massa ledig tid...
men de ha ja inte :(
Helgerna räcker knappt till att få sovmorgon sen är de ny vecka....
Skrämmande. ...

Sova lite å hoppas huvudvärken ha rymt tills imorn...

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards