Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 31 december 2011

Av Anna - 31 december 2011 12:10

Kan säga att detta år ha både gått upp å ner en massa...

hoppas nästa år blir lite rakare.. skulle va skönare...


idag ha vi vare ut en sväng, ja ha fixat värmen i bilen, en glapp kabel berodde de på... skönt då man kan ordna de själv...

skulle bara ha fått iväg den med...

vill ha en annan bil..


nästa år hoppas jag att jag får jobb, men de verka va tungt, då tilloch med bemanningsföretagen annonserar efter arbetsgivare så känns de inte så givande att få jobb.. men hoppet lämnar mig icke :)

de sista man gör är ju att ge upp.. å ja ska kämpa å slåss med näbbar å klor tills jag får ett jobb...


på månda får ja mina kära pengar.. suck..

less på att de ska strula..

men men..

nu ska ja ta å plocka upp lite, sen ta en dusch å fixa mig inför kvällen..

pojken tar sin lunchsovning...

så han orka med kvällen :)

ska ha en underbar kväll så här på slutet av året...

på månda är de jobb igen...

tråkigt med en kort helg men nästa helg blir lite längre :)


GOTT NYTT ÅR alla läsare

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards