Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 9 december 2011

Av Anna - 9 december 2011 21:03

blev kortvarig... att de blev ljusare ute...

efter blåsten å regnet idag så är de nu lika svart som tidigare... så dj***a tråkigt....

men men.. få hoppas på de kommer mer snö sen...å att detta nu inte fryser, då blir de en isgata...

huvva...


inte ens katterna ha velat gå ut idag, he he, ja öppna dörrn å båda försvann lika snabbt in i lgh igen...men ja förstår dom...

ja hade inte heller gått ut om ja inte måste...

som för att handla ( men som tur va så gjorde vi bort de imorse) eller ut med soperna som ja va tvungen till senare..

men är glad för min nya jacka.. så jag slapp frysa iallafall :)


idag har mailen börjat komma in om vinsterna :) me like it very much :)

så ha beställt vissa saker nu å några kommer sen med posten :) jippie :)


suck..idag skulle ja velat ha en barnpassare, kock, städare m.m här hemma, inte känt mig 100 å inte blive bättre att nån vägrat sova förens på eftermiddan.. så kommer att komma sent i säng ikväll, tur de är helg imorn :)

å ja hoppas ja blir piggare, ha inte tid å ligga sjuk...

känner att min stubin är väldigt kort med.. ovanligt kort.. suck...

tur man kan räkna.... :D



Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards