Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 13 december 2011

Av Anna - 13 december 2011 17:16

Ena dagen vitt å fint ute,.., andra regnar de bort... suck.. nu är de ishalka utanför å idag ha dom inte sandat här.. va sitter de i????

ja ja...


idag ha mest sove bort dagen.. tyck man borde bli piggare av penicillinet men tydligen inte än....

men ja hoppas ja blir de snart.. börja med å försova oss med, inte så farligt då inte ja ska nånstans, så pojken fick komma lite senare på dagis, men han va lika glad för de..


ja hade planer att iallafall kolla efter en tvätt tid, men då ja bara sov idag så få ja ta de en annan dag...

ska göra bort lite andra måsten.. meddela jobbet hur de ser ut för mig.. men då ja varken ha röst eller hörsel är de lika bra ja mailar...

de skulle ja oxå ha gjort idag... men men.. allting tar sin tid :)


nu blir de iallafall soffmys med hjärtat...

ha saknat min lilla prins idag... eller gör ju de varje stund ja inte träffar han...

fast han kan gå mig på nerverna då han häller ut mitt vatten eller hittar på nå annat hyss.. he he

dom kan dom små liven....

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards