Mamma Annas Liv å Leverne

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2011

Underlägg från smartphoto..

Av Anna - 18 oktober 2011 14:08

Ja då va de dags igen för mig att få testa nya produkter från www.smartphoto.se

fd. Extra film...

Där kan man beställa nästan vad som helst med egna bilder på. du kan göra, vanliga framkallningar, tavlor, kläder, porslin m.m

Man fick 3 olika produkter att välja bland, och jag valde underlägg, som man kunde få med 6 olika bilder om man så vill, eller en å samma bild, helt fritt å välja..

 

Jag testade även denna gång att integrera med facebook,   så jag kom åt alla mina bilder jag har där, då ja nu lägger ut en massa kort så är de ju perfekt, för dom bästa bilderna lägger jag ju ut där, å slippa sitta å söka igenom alla mappar man har på datorn eller usb minnet..

så jag valde 6 olika bilder på min son..

Men här kommer ett men..

Är jätte nöjd med produkter i helhet om de inte vore för att de ha blive som blåa bläckfläckar på dom.

tog direkt kontakt med kundservice, bifogade bilder ja hade tage på mina underlägg, tyvärr inte dom bästa bilderna då man inte har sen super kamera.. men iallafall.. fick svar direkt, å dagen efter hade dom tage beslutet att skicka nya underlägg.

så snällt och så snabb service.


Fick idag hem dom nya underläggen efter bara 7 dagar exakt..och ser att de är blåa prickar på dessa med.

Så blev jätte besviken.

Så verka som man får göra såna utan bilder med blått i.

Jag har nu mailat dom igen och även bifogat nya bilder.

Så få se när dom svarar på det.

Känns inte som man vill ha nya då de bara strular.

Lite synd då jag hade tänkt beställa såna här i julklapp eftersom dom va så fina.. men få se om ja hittar kort utan blått i..eller om ja väljer något annat.

Men annars så är dom jätte fina, en hård yta där du ställer ner glaset eller koppen..och under är de kork så den ligger kvar där du lagt den.

Dom hann svara under tiden jag skrev detta, och meddelar att de va ett fel i systemet, och jag får gärna beställa igen och dom makulerar då fakturan..

Måste ju säga att detta är bra service...

Så ska nog kolla ut nya kort och se hur de blir. Å hoppas på att dom blir fina.

Då blir de att beställa julklappar.


Då man själv väljer vilka bilder man vill ha så dessa underlägg kan man ju använda i sin inredning.. man kan ha dom framme jämt..

Man behöver just inte använda dom som underlägg heller..

man kan ställa dom på en tavellist eftersom baksidan är av kork så är de ingen fara om tapeten...  



Lägger in kort från www.smartphoto.se

Då jag inte vill visa hur hemska mina bilder blev, men blir nästa gäng snyggare så lägger jag ut en bild.3dje gången gillt??? :)


Så tveka inte att beställa bara för att de strula för mig.

Ni kan ju ha bättre tur :)






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 14 mars 2018 09:23

Efter en härlig sportlovs vecka så möts vi av beskedet att grannen ha gått bort. Endast 62 år gammal, gav hans hjärta upp...så denna vecka är tung... Det är dom grannar som verkligen öppnade sin famn för oss då vi flyttade in... Vet inte hur många...

Av Anna - 16 februari 2018 07:15

Ja här ha vi börjat kicka igång morgonen redan vid halv 6... vet inte om de är OS som hägrar för lilla damen. Eller att hon börja va hungrig den tiden. Ovant är de då man annars fått sova till 7-8 på morron Men man hinner få saker gjorda, som koll...

Av Anna - 31 januari 2018 22:31

De är ju jättekul å helst när pelletspanna väljer att bränna kretskortet på en lörda :/  Så idag kunde elektrikern komma en snabbsväng så vi kan köra pellets igen å inte på el som vi gjort sen i lördags. Nästan 3000 kostar ett nytt kort så en pos...

Av Anna - 17 januari 2018 23:17


Oxå gå på formex och titta på alla fina saker.. Få väl fundera på å starta en butik här så ja kan fara... Vet mycke som saknas men frågan är om det går... Trivs fortfarande grymt bra i huset och byn.. Lilla hjärtat blir nu 10 veckor inatt... F...

Av Anna - 30 augusti 2017 20:20

Ja nu har de snart gått 3 månader här i vilhelmina. Nog för de känna som ja bott här i några år men samtidigt upptäcker vi nya saker nästan dagligen :) Junior har nu börjat skolan och har snart gjort sin första vecka :) Han trivs och har börjat...

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards