Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Anna - 8 oktober 2011 19:23

Ja jag vet att ni ha saknat mig :)

Ja ha saknat att skriva med... så skönt att få ventilera sina tankar å åsikter om saker...

så länge man gör de på ett bra sätt :)


Va ju då på krogen för 1 vecka sen.. hade den bästa utekvällen på länge..

Va bjuden på 30års fest ikväll men ha ingen barnvakt så få va hemma istället... synd då man inte träffat denna människa på länge.,. hade vare kul att fara.. men men

vad är en bal på slottet.. om inte alldeles underbar ;)

men inte alltid de funka å sitta hemma är inte fel de heller :)

haft myskväll med pojken.. han ha vare så go.. ska bara kramas.. söt ungen....


sen sa han till då han vill ha välling å sova... mitt hjärta...


va på kalas idag med.. hans kompis A fyller 1 om 2 dar..

så blev kalas idag för å fira..

han hade fått så mycke fint...

de fick ju min son då han fyllde 1 med så :)

bara å inse att dom små blir så bortskämda ;)

men de ska dom :)


fundera på va ja ska göra nu???

ska nog göra the å mysa ner mig i soffan...

leta fram nå gott med...

kanske morötter???


känner mig så duktig idfag då ja lät bli tårta å fika bara en halv buille å en kaka...

i mitt gamla liv hade ja fikat allt.. men vill ja komma i kläderna i garderoben nångång så får de va :)

men lite kan man alltid..


åhhh.. önska postkoden kunde komma förbi...

hur skönt vore inte de....

slippa gå så mycke minus nu framöver om ja börja på praktik...

ja då blir de tungt...

mycke utgifter men ska väl överleva.. ha ju gjort de förr så...

sen ha ja ju dom i min närhet som ställer upp.. de vet ja...

underbara människor ja ha i min närhet...


men är ju såna man ska ha.. negativa männioskor gör sig icke besväret...

eller såna som följer andra.. nä huvva..


nä.. nu soffhäng å platta till arslet mera ;) ha ha...


Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards