Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av Anna - 28 oktober 2011 20:09

Är de hela dagen...

Å jag är så galet lycklig över stället jag är på...

fy sjutton vad ja trivs å bästa dagen än va idag då jag stod i kassan å fick hjälpa kunder :)

vet ju då att alla dar är ju inte så här..

sen dom ja jobba med.. hur härlig är dom inte.. så sköna allihopa :)


skulle va en dröm om de gick över till anställning sen.. men få se vad som händer :)

man kan ju aldrig veta förren efteråt :)


ikväll blir de å städa.. eller iallafall plocka upp lite som ligger efter golvet, ta bort pappershögarna ja byggt i veckan med reklam.. sen blir de sova...

imorn ska ja på staden.. köpa lite saker, betala räkningar, fara förbi jobbet å handla lite..

på utfärsäljningen då :)

pratat med mamma om en sak som ska inhandlas så :)


nä.. dags att göra nåt så man får gå å lägga sig sen...

men ska bli skönt med sovmorron å tror pojken behöver de med..

hjärtat mitt...

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards