Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av Anna - 30 oktober 2011 09:06

Ja kom ju på igår att ja ha inte berättat om uppföljningen på mina underlägg ja beställde för 3dje gången från smartphoto.

måste säga att jag blev jätte besviken igen...

dom sa att de va fixat felet med dom blåa fläckarna på bilderna, men icke.. de va de inte...

för dom jag fick hem va full med blåa fläckar igen...

å dessutom ännu värre än va dom tidigare vare.,..

man kan ju fundera på hur dom ens kan vilja skicka såna till sina kunder.

har dom ingen som helst koll på sakerna dom producerar??? en mänsklig koll då..

hade de vare jag som kollat å sett dessa fläckar hade jag aldrig skickat ut dom till kunden.

detta blir ju så mycke negativt om företaget man kan komma...


denna gången ha dom inte ens svarat på mitt mail.

jag förstår om dom är less men de är jag med...

hade ju tänkt fixa såna här i julklapp men de få jag tänka om nu.

vill ju inte beställa nåt å sen kan man inte ens ha dom framme.

fy...


så här ser dom senaste ut...

     

fläckarna på bilderna syns mer i verkligheten än på bilden...

annars i övrigt är dom jätte fina.. men dom få nog tänka om då dom producerar dom...

för så otur kan ja väl inte ha att alla blir fula då jag beställer????


ha beställt julkort med därifrån å dom blev jätte fina.. så dom är jag super nöjd med.

så verka bara va maskin som gör dessa underlägg som inte vill ge fina bilder...

så man får hoppas att inte andra drabbas....

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards