Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 23 december 2008

Av Anna - 23 december 2008 21:40

Ja.. nu sitter man med en söt liten mössa på sig å färgar slingor...

lila ska dom bli...

sen hur de bli mot mitt mörkbruna ska bli spännande å se..

går inge bra med lotten heller..

ligger hela tiden ett nr ifrån...

men men.. man ha ju bidrage till sveriges föreningsliv.. he he..

börja komma in en del julhälsningar oxå... ja tänkte skicka iväg mina imorn bitti ja...

ska ju ändå upp tidigt å syster förvarna mig om att ja kanske måste köra henne om hon försover sig.. sist vi sa så så gjorde hon ju de..

ha öppnat lite julklappar ikväll oxå.. eller kissarna ha fått öppna sina...

dom blev lite galen av leksakerna.. som vanligt när de är nå nytt.. sen tröttnar dom.. he he..

utgång på juldagen oxå lutar de åt nu.. få väl se hur de slutar...

ha inte skaffat nån biljett så få se va man gör...


nä.. spela vidare å hoppas på vinst..

sen om ett tag ska färgen sköljas ur.. så få man se hur de blev...


Av Anna - 23 december 2008 17:14

ja så kom dagen innan julafton..

paketen är klara.. granen är pyntad å maten står mormor å morfar för... inte helt fel..

va hos frisören idag med.. nyttjade mitt present kort ja fick, å ja blev jätte nöjd..

frisyren är ju bara så jag.. bara synd ja inte fått till nå snyggt kort på den.. så ni får hålla tillgodo med dom andra,..

nu håller ja på å lägga in lite färg oxå...

först fixa utväxten.. sen ska de fixas slingor...

så ska min uppesittar kväll se ut.. sen ska ja å syster spela bingolotto...

imorn blir de å kliva upp tidigt igen.. kl 8 ska ja vara på scandic, där blir de å käka frukost, sen hem å göra sig iordning, vänta på syster ska sluta sen fara hem till mormor å morfar..

kanske ha nämnt detta tidigare oxå..

he he..

nä.. nu blir de middag...



Av Anna - 23 december 2008 00:57

ja.. se.. granen kom upp iår..

hade inte tänkt att ha den men den bara kom upp.. he he..

ha haft den i förrådet några år så.. å nu får den ju faktiskt plats...

men ska skaffa en ny belysning till den.. tidigare år så tugga min förra katt sönder den.. så nu blev de bara ett nät.. inte de snyggaste...

men dom rear ju snart ut alla julsaker så blir till å skaffa en belysning då...


nä.. sova kanske..

ska klippa mig imorn.. åhh va ja längtar.. men ja vet inte hur..

men boka en tid innan ja ska träffa mamma på stan så..

så få se vad de blir.. sen imorn kväll ska ja å syster färga håret på varandra, då ska ja använda min lila.. sen ska vi kolla på uppesittar kvällen...

ja.. å sen är de jul...

går snabbt nu,..


natti natt....

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards