Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 20 december 2008

Av Anna - 20 december 2008 21:10

Ha sutte å funderat en massa sen ja kom hem...

eller funderat ha ja gjort länge...

på hur ja vill ha de...

vill ja ha de som de är nu???

en massa otydliga sms, missade samtal mitt inatten, en massa hoppandes...

orka ja med de??

känd efter samtalet igår att ja vill inte ha de så här...

ja vill veta.. men våga ja fråga?

nä.. känns som ja måste sluta stå å stampa på samma ställe...

de som nu framöver sker, de sker...

vill gå framåt i livet, inte missa nåt, vem vet, kanske ja redan gjort de eftersom ja stått å stampat på samma ställe...

ja får hoppas att ja inte gjort de...

sen lär de nog inte vara så lätt... få personer ha berört mig så mycke..

men men...

så 2009 ska bli mitt år, ja ska se till mig själv.. ja ska må bra..

ja ska försöka iallafall :D


ja hoppas ja hittar nån som vill dela de med mig...


va bra allt känns.. iallafall för stunden...


ska ta å leta rätt på nån snygg frisyr, fick ju present kort hos den nya frissan i stan av våran elektriker..

sen ha ja vare å köpt hårfärg.. lila, men sk ainte färga hela huvvet, de ska bli antingen underhåret eller ska de bli slingor...

ja ha inte bestämt mig än...


kanske nån ha nån ide? hör gärna av er?

i frisyr väg kan ja tänka mig de mesta utom kort, de passar ja inte i, ha testat, sen i färgväg allt utom blond, ha ja oxå vare, ja är snyggare som brunett.. he he.. om ja få välja själv...


Av Anna - 20 december 2008 17:16

ja.. då va man hemma igen efter en tur till skogen...

åkte efter minnenas väg idag.. oj oj.. vilka minnen som dök upp när ja körde där genom landsjö...

saknar den tiden en hel del...

saknar en del folk oxå...


men men.. livet går ju vidare...


nu sitter avgassytemet fast igen iallafall.. bara å hoppas att de sitter där tills ja säljer bilen..

ja måste hitta ett hus med ett bra garage iallafall..

inte för att ja ska ha kvar denna bil så länge men de kan ju vara bra å ha så man kan fixa nästa bil om de är nåt..


ja vet inte va ja ska göra.. finns så mycke känslor innom mig...

ska ja våga fortsätta hoppas eller ska vi bara bli vänner? om ens de??

faan va svårt sånt här är...


inte blir de lättare då man läser astt folk man känner skaffar sitt andra å tredje barn...

när ska ja få skaffa min första???

varför vill ingen ha mig???

varför vill ingen ha mig som sin flickvän??

många frågor.. men inga svar....

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards