Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 6 december 2008

Av Anna - 6 december 2008 22:54

Ja de kan man verkligen säga...

ja tror aldrig ja ha gjort av med så här mycke pengar nångång...

om man inte räknar med å betala räkningar då...men nu ha ja bara köpt saker till mig själv...

ja har snart min nya säng... sen blev de en byrå i matchande färg, samma märke som sängen oxå.. Malm, svartbrun...oj va snyggt...

sen blev de 2 svarta dvd hyllor oxå...

sen blev de bara värmeljus, batterier å pärskalare...den ja ha börja bli lite nött så...

sen blev de inte så mycke mer.. men blev en del pengar spenderade.. men men..

ja börjar äntligen få egna saker i min lgh.. bara 6 år å 4 månader sen ja flyttade hemifrån.. he he...


oj.. nu kurrar magen..

fixa nåt å äta.. sen kanske sova, eller skruva ihop möbler.. få se va ja orkar..

efter att ha klive upp vid 7 imorse börja ja bli lite trött... fryser gör ja med..

sen tjuter de nåt förskräckligt i skallen av min tinnitus..hatar när den är så här...


Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards