Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 4 december 2008

Av Anna - 4 december 2008 16:52

som man brukar kalla de när de snöar riktit stora flingor.. å de gjorde de idag.. de riktigt vräkte ner ett tag...

va riktigt mysigt å se på.. man skulle bara ha sutte framför en öppenspis med den man tycker om å bara myst...

men man va ju på jobbet så man fick drömma sig bort...


märkte vilka trevliga kollegor ja har oxå.. vet inte va ja ska kalla dom..

grejen va att de blev nå fel på pulversvetsen ja stod vid idag å när ja ropa på dom att dom skulle komma å hjälpa mig så kolla dom bara på mig...

ingen som kom å kolla.. efter en liten stund så hitta ja nödstoppen men de hade gått fortare om dom hade rört på sig å hjälpt mig istället för å bara kolla..

eller hörde dom inte att ja ropa.. men dom kolla ju till mot mig så..

ja jag vet inte.. vet inte va ja ska göra.. vill bara bort därifrån.. iallafall avdelningen...


ja kan ju som inte riktigt slappna av heller.. rätt va de är så har dom en dålig dag å de går ut över mig...

vill inte ha de så..

få väl se hur de slutar...


åhh.. igår..

blev alldeles varm i kroppen...

att ett sms kan göra en så glad.. fasten de inte stod nå särskilt men att de va från den personen...

benmjuk blev ja med...oj oj..

att man kan tycka om nån så mycke.. fasten de va så längesen man träffa han...


Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards