Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Anna - 14 oktober 2008 16:19

http://81.8.239.11:8082/view/index.shtml

de här är webcameran dom ha satt upp vid mitt fjäll.. he he,..,

de ha komme snö på fjällen som man ser längst bort...

kanske snart dax å byta däck på bilen.. ifjol hann ju snön komma innan ja bytte däck...

kanske ska göra de till helgen....så ha man fått de gjort iallafall..

är väl snart dax för besiktning oxå..

ja bara hoppas den går igenom.. orka inte hålla på å laga den en massa...

ska ju ändå bya bil nästa år när ja nu hittar en...

tyvärr är ju mina drömm bilar lite för dyra för mig.. dom koster ju lika mycke som ett hus....


nä.. drömma mig vidare...


Av Anna - 14 oktober 2008 14:26

med nå folk som berättar vilka dom är som läser här....

inte en enda som säger vem dom är som läser... kanske känner dom mig så dom inte vill berätta..

eller så är de bara helt okända.. ja vem vet.. inte ja iallafall..


nu ha syster nyss lämnat lgh...

men innan va vi å handla.. va hennes tur att bekosta kattmaten.. å tur de nu när de är hon som har pengar...

fick pappren från försäkringskassan idag så måste fylla i dom å posta dom idag.. man vill ju gärna ha lite pengar när räkningarna kommer...

sucka.. ha snart vare hemma i 4 veckor.. imorn om man ska vara exakt..

fy va fort tiden går.. men än ha ja ont...

värker som faan vissa dagar... sen bli de ju inte så mycke bättre när man inte får sova heller...


nä..nu fick man sällskap här.. buggy som la sig mitt på datorn...

ja ja...

lika bra å avsluta detta inlägg...


Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards