Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av Anna - 3 oktober 2008 23:24

ja.. hmm.. kände mig lite nere tidigare....

är väl lite mera uppåt nu.. men man orka inte vara positiv till livet jämt...

inte blir de bättre av att man är sjukskriven å bara sitter hemma...

nä.. suckar...

ha fått igång skrotnisse å hans vänner på mitt ps2 nu iallafall...

få se om syster kommer hem ikväll när hon slutat eller om hon sover hos killen...


ska nog inte tro de värsta heller.. ja ha ju ingen aning om hur han vill ha de?

om han vill ha mig...

så man ska inte spekulera så mycke..

få se vad som händer...

kan ju aldrig veta förren efteråt....


men ja hoppas...som ja ha gjort så många gånger förr...

hoppet är de sista som lämnar en....


Av Anna - 3 oktober 2008 19:37

varför finns denna känsla?

den där som får en å känna sig som den ensammaste i hela världen.. även om de är en massa folk omkring en....


vill bara gräva ner mig under sängen å gråta å tycka synd om mig själv...


nä.. göra klart disken å sen ta hand om tvätten...


varför ska man alltid komma på försent va de är man vill???

ja måste gå vidare å glömma... inse fakta...

inse att de slutar som de alltid gör...

för nåt mirakel om att han kommer å höra av sig kommer aldrig att ske...


fy...


nä.. grin en skvätt å ta disken...



Av Anna - 3 oktober 2008 18:24

tro va som händer i helgen då?

ja ha då ingen aning...

ha då inte planerat in mer än att ta de lugnt å bara kurera mig.. som ja gör alla andra dagar....


tro va som händer ikväll då? håller på å tvätta just nu, man måste ju ha rena kläder....

man kanske ska ta disken sen? nog för syster sagt att hon ska ta den men de verka ju inte direkt hända så snabbt...

nu är de ju helg så då vill man ju ha de lite finare.. om man skulle få oväntat besök.. tusan...

ha ju glömt å köpa gevalia... ja ja :)


ja.. de är hög nivå på min humor just nu.. he he...

nä.. göra nåt...


gör ni  ikväll då?


Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards