Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Anna - 13 oktober 2008 23:04

tur hon åker imorn igen.. he he.. nä då.. av mina 2 systrar är den ja bor med den ja bäst kommer överrens med.. som tur är...

förmodligen hade hon nog inte bott här annars...

men iallafall.. nu ikväll ifrågasatte hon hur gammal ja egentligen är.. men när ja börja tänka efter är de inte så konstigt....

ja ha linser för dålig syn, ja ha ont i ryggen, å om ca 2 veckor ska ja få pröva ut en hörapparat då ja ha fått sämre hörsel p.g.a alla öroninflammationer...

men nåt ja retar på mig när de gäller sjukvården är att de känns inte som en hörappaprat kommer å lösa mina problem med öroninflammationer...

sen att min hörselnedsättning kommer från de,(inflammationerna) vägra dom erkänna oxå.. sen ja sa va ja jobbar med så säger dom att de beror på buller.. men hallå.. de börja ju redan när ja jobba inom vården.. å va ja vet är inte dom äldre så högljudda av sig...

men men.. få se vart de leder...

annars.. ja är 25 men kroppen är som på en 125 åring...

men vem ha sagt de ska vara lätt...


men mitt hjärta är inte äldre än 18.. gjorde testet på becels hemsida...

förstår inte hur dom kan räkan ut sånt där men..

sen va ja även kraftigt överviktig.. men ha nu snart tränat i 2 månader så ja gör nåt åt de..

ska bara träna upp ryggen så ska de bli fettförbränningsprogrammet sen...


nä.. ska umgås lite mera med min lilla syster...

hon åker ju ut på ön imorn igen å jobbar en vecka till.. sen är de visst slut på jobb där ute...

då flyttar hon hem igen...då blir hennes katt glad iallafall...

ha ha nåt frispel nu ikväll... springer runt som en galning..


skönt de snart är lägg dax...


Av Anna - 13 oktober 2008 12:24

vilken härlig förmiddag...

inte så farligt kallt men en sån här härlig höst dag är de idag...

började min morron med att fara å träna.. eller morron å morron.. som vanligt kunde ja ju inte somna igår/inatt för tankarna bara mal å mal å mal...

så.. klev upp lagomt innan ja skulle ner å träna...

sen efter att ha tränat i 30 min så blev de en sväng på stan å göra alla ärenden...lämna tillbaka filmerna ja å syrran hyrde förra veckan, sen på banken å sätta in pengar till mamma, sen upp på port 9 å byta träfaten på cervera....

på banken träffade ja en granne oxå.. he he.. trevligt gammal man...

inte så ofta man bruka stanna å prata me dom...

oftast hejar vi bara på varandra


uscha.. va kl går..

ska äta lite lunch å sen slänga mig i duschen för 13.30 ska ja få behandling..

å ja känner att de behövs verkligen...

fick rulla ur sängen imorse.. för de där å sätta sig upp gick inge bra...


inte få nå svar än på vilka som läser....

nyfiken som ja är... :D

Av Anna - 13 oktober 2008 00:41

känner att ja verkligen behöver skriva av mig på den här sidan dom här dagarna ja är hemma...

men va finns annars å göra?? inte mycke...

renbäddade idag.. drog på de in i de längsta...va rädd att få ont.. å tyvärr blev de som ja trodde...

de sticker bak i ryggen.. visa vridningar kan ja inte göra för då hugger de till.. sen bara å lyfta huvudet känns...

garanterat för att ja renbädda.. ändå va ja så försiktig som ja kunde när ja fixade nytt påslakan på mitt dubbeltäcke...

men va ju tvungen att hålla armarna ovanför huvudet å skaka...

ja.. de är inte lätt...

efter att ha snurrat i sängen några tim är ja i soffan nu...

av nån dum anledning så kan ja inte somna så är de bara å lägga sig i soffan så slocknar ja rätt så fort...

ja skulle bara haft en annan soffa.. min lutar i sitsen å sen är den inte så bred...

längtar till den dagen ja kan köpa en ny soffa.. som är så bred att man utan problem kan ligga 2....

förmodar att mina små katter kommer snart å komma...eller små å små...

dom tar ju nästan upp hela min dubbel säng...


tänker en hel del på brevet med....

undra va som sker???

ucha...inget ja ska bekymmra mig om nu...

värre om ja inte får nå svar..men ska inte tänka på de...


försöka sova..

ska träna kl 11...

ja längtar...

ha minst 30 kilo ja måste bli av med...

eller måste å måste...

vore väl bättre.. men de kan få ta sina år med...


fy.. nu domnar händerna å benen med...

hatar å ha ont....


Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards