Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av Anna - 12 oktober 2008 16:55

ja skrev brevet... efter att ha skrive om de flera gånger så tillslut skrev ja bara å sen innan ja skulle ångra mig så gick ja å posta de...

så tidigast tisdag borde han ha de...

uscha.... kommer å vara nervösa dagar nu...

men.. ska fylla dom med saker så ja slipper tänka på de...

glömde säkert en massa saker i brevet men ja kände att ja va så ärlig ja kunde...

ha märkt att som ett försvar ja har så erkänner ja inte allt...

men jobbar på att ändra de...

som exempel tidigare.. fråga folk hur ja mådde svara ja bra.. även när ja va sjukskriven... men nu så säger ja faktiskt hur de är.. fråga mig idag om hur ja mår å ja säger att de är inte bra...

sen om folk vill lyssna är de upptill dom...


nu måste ja tvätta...



Av Anna - 12 oktober 2008 10:16

kollade in min besök statistik... idag ha redan 13 personer vare inne på min sida...

undra vilka de är som är inne på min sida?

är de några ja känner?

ja ha ju över 100 besökare varje månad... kan de dravel ja skriver om vara så intressant???

ja vem vet...


funderar på å skriva de där brevet iallafall... bara et problem å ja vet inte va ja ska skriva.. eller en del vet ja.. men hur ska ja få ner de på ett papper utan att de blir ett helt block eller bara några få rader?

ja ja..

ha ju inte så mycke annat för mig idag ändå så...

syster är väl på väg hem iallafall...

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards