Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 7 oktober 2016

Av Anna - 7 oktober 2016 22:08

Ja så va dagen B här...
Tungt men även fint.
Så ofattbart allting ännu...

Första psalmen dom hade valt va även låt ja bruka sjunga för junior, dock bara refrängen då ja glömt texten..
Du vet väl om att du är värdefull.
Då brast de igen... ja nu med...

Såg för ett tag sedan att Majas cottage Hade gjort en lykta med den texten. Så nog kommer den att få flytta hem hit.
När vet ja inte, kanske nästa gång ja tar mig in på stan å Haga hem butiken som säljer dom.
När de nu blir... lagomt till julklapps inköpen kanske??
Ja ja... Ni lär nog märka då ja lär ta en bild å lägga ut på instagram :)
Som ja gjort med mina andra 12 :) fast egentligen är de bara 11 då jag har dubbletter av 1.
Då jag först hittade dom Så fick man köpa dom 2 å 2 via hennes hemsida.
Så är ju bättre nu när man bara behör köpa 1 st :)

Uepp.. ja svamlar på...
Börja bli trött med.. va inte mycke sömn inatt så efter ja lämnat junior på skolan så körde ja igång å städa då de inte blev av igår.
Tog juniors rum med.
Allt för å slippa känna å tänka.

Imorn blir de umeå å ikea med junior å min mormor å morfar.

Köpte ju bara 6 ljus förpackningar i söndags så ska köpa några till.
Sen få ja se om de blir nåt annat med eller om vi går i fler butiker.

En större säng kanske inte skulle vara helt fel å ha?? :)
Fast få nog bli större boende innan...

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards