Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 5 oktober 2016

Av Anna - 5 oktober 2016 20:22

Jahaja... nu verka de som min kropp tänker ge upp... nyser, de klia i halsen, fryser å ha ont :/
Men vägrar så ha preppat mig med c-vitamin och värktablett.

Idag hade ja månda men samtidigt torsda oxå Lill lörda på de fast de är onsdag.
Imorn kommer de kännas som tisdag och fredag men de är torsdag.
Jobbigt å ha koll...
Blev en riktig kort vecka för mig...
Är bara jobb imorn å sen ledig igen...

Fick ett tråkigt besked inatt med.
Att en av våra släktingar från USA har inatt somnat in efter att den hemska sjukdomen cancer.

Är så förbannat less på alla tråkiga besked som kommer nu..
Är väl därför kroppen reagerar som den gör med då man inte sover ordentligt på nätterna. ..
Nån som vill låna ut sin kropp å hålla om mig så kanske ja får sova lite bättre??

Enda trevliga är att släkten har berikats med ytterligare en liten kille.
Min tremänning som ja för övrigt aldrig hade träffat innan dom från USA kom, ha fått en liten kille.
Så söt och ja skriser inombords efter längtan om en till bebis.
Ett syskon till junior, så han får bli storebror på riktigt.
För ja tror ärligt att han kommer bli den bästa storebrodern ;)


Bästa killen som finns, även om han är tjurig imellanåt <3
Men så ska de va, även om han är lätt såld just då :) ha ha

Nä, kolla in bönderna å sen blir de sova å ladda för morrondagen som förhoppningsvis går lika snabbt som idag men tisdagar bruka gå segt å freda bruka vara veckans längsta dag så få se hur torsdan blir :)

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards