Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 4 oktober 2016

Av Anna - 4 oktober 2016 22:19

Imorn är de slut på vabbandet, märks på juniors humör idag att han är piggare.
Så nu håller vi tummarna att han håller sig pigg länge...
Fast ska inte säga nåt, då lär magsjukan eller nåt komma på besök.

Är ju inte så jätte pigg själv... har nån otrevlig irritation i ena ögat så de rinner å är julrött :/
Gör grymt om då jag ha gått ut med så ha fått plocka ut linsen så jag slipper tappa den då ja gnuggar ögat.
Junior ha aldrig sett mig i glasögon tidigare så han tyckte jag såg rolig ut.
Sen skulle han prova dom :)

Men ja hoppas de har gett sig tills imorn...
Jobbigt å köra bil annars med rinnande öga..

Ha som ingen energi heller...
Drömde inatt att de fanns en famn ja kunde krypa in i å han höll om mig... m.m
Kändes så verkligt på nå vis.. kan va för de va nån ja kände med...
Känns verkligen som jag skulle behöva den där famnen å kramen, typ i XX timmar...
Varför är de så svårt att hitta nån som känner samma för mig som jag för han?

Men men tills dess få jag hålla till godo med drömmar som känns verkliga.
Så länge dom är så där treviga.

Dags att släcka ner å drömma sig bort.
Hyresvärden va ju hit idag så nu ha vi en fungerande dörr mot affärn och ström på stolpen.
Tur man vet hur man ställer klockan :)
Så imorn ha vi en varm bil å de behövs då de bara är + 1,7 på termometern ute... burrr

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards