Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 23 december 2015

Av Anna - 23 december 2015 22:08

Ja dagen gick ganska smärtfri.. halka bara en gång å klämde ett finger när ja skulle dra upp en glastunna på vagnen...
Så vette sjutton hur ja klämde fingret då ja satt mig på rumpan å tunnan på mig???
Tur man är mjuk :)

Sen med lite stress å massa saker som skulle göras så blev de kväll ca 15:50 efter knappt 30 min lunch....
Men då väntade julklappen i och ovanpå nyckel skåpet :)
Junior fick en godiskorg igen :)
En helt lagom storlek så tror nog att den kommer gå åt...
Annat den där jätte stora han fick första året....de godiset räckte lääääänge...

Sen blev de hem å byta om å sen hämta upp syster och köpa Kina mat till midda... men blev besviken på King squere, Beställde 4 små rätter och tror dom ha dragit in på curryn i kycklingrätten....
Va väldigt lite currysmak iallafall.

Sen ladda för uppesittarkväll hos mamma...
Så efter första spelet så slockna junior i knät :)
Lilla hjärtat gjorde allt för å hålla sig vaken..
Ovanligt för å va han :)
Men inte så konstigt då de är julafton imorn :)
Spännande med tomtebesök å allt annat....
Sen några lediga dar å bara va å njuta :)

Hoppas på bra väder oxå.

Min älskade unge.

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards