Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 13 december 2015

Av Anna - 13 december 2015 20:35

Tiden bara rasslar iväg å är en del på agendan...
Fast vi har betat av en del...
Bytt klappar med juniors gammelföräldrar, check
Julbord med jobbet, check
lussefirande på dagis, check
Så de som är kvar innan jul är att köpa dom sista klapparna och att fira jul :)

Idag beställde ja en ny hjälm åt junior och skidglasögon, så han har innan fjällresan... de blir en julklapp åt han dessutom :)
Nog för han kunde ha den jag hade som liten men då jag såg att stadium hade en i neon för 199 så kunde ja inte låta bli å beställa :)
Bra med reor å sen min gamla hjälm få nog hamna på hyllan som minne :)

Men måste berömma min lilla groda... känns mest ibland som ja bara beklagar mig här över han men han gör mycke bra med..
Han ha slött sig så duktigt förra veckan och i helgen...
Även om de ha vare mycke tårar så börja fundera om de är nån förkylning på väg....
Själv va ja jätte snuvig imorse å nu fryser ja som bara den....huvva...
Längtar efter sol å värme....

Måste packa juniors väska med...
Så han ha extra kläder å sånt med sig i veckan...
Vem vet va de blir för väder???

I helgen klädde junior granen med så ny längtar han efter att de ska dyka upp paket under den :)
Söt ungen :)
Han va så duktig å hjälpte till att få den på plats å sen att klä den

Fick hjälpa han att strukturera upp glittret lite för allt hamna på mitten men resten ha han gjort själv...
Så nu saknas bara en toppstjärna...
Den ha försvunne från ifjol så vette sjutton vart den tog vägen....

Så här snygga va vi innan julbordet igår :)

Oj va ja skratta... fick ont i käkarna tillslut...
galningar ja jobbar med :)

Men scandic fick minus på personalen...
de ska inte ta mer än 30 min att dom tar drycken efter man fått bordet... som för övrigt blev problem med i år igen...
å sen behöva vänta 45 min på drinkar...
Inte acceptabelt, tycker jag...

dom få nog ta in mer personal om dom ska ha så mycke gäster....

vi gav inte upp förren efter 22 å dom börja plocka av bordet där vi satt...

Nä, fixa en varm tekopp kanske... så man får tina upp å hoppas på varmare väder i veckan....

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards