Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 7 december 2015

Av Anna - 7 december 2015 17:37

Jag som hade funderingar på att låta håret växa ut, utan att färga de men med junior så behöver man färga alla gråa strån han ger en :/

Hans trots å totala tjurighet gör mig galen...
Så just nu är fjällresan inställd i väntan på att han kan bete sig....
Sånt man ha pratat med han om så många gånger så gör han precis tvärtemot dan efter....eller bara nån timme..
Å de funka inte...

Ibland önska man mer än nånsin att vi va 2 å uppfostra han så jag slapp vara den elaka jämt...
eller att man fick lite uppbackning...
men men... vilket år som helst, inom en 14 års period....förhoppningsvis....

just nu skulle ja nöja mig med att få gå på date eller nåt annat trevligt...
men är svårt då man aldrig får nån förfrågan... eller ha ja fått å missat???
Är ju så många år sen sist så vem vet hur de funkar idag????
Är ju typ 7 år sedan ja blev singel å sen kom junior....
åren går på tok för fort :/


nä, göra nå vettigt av kvällen kanske???
Fy vad mitt element låter när de kör igång...
undra om de är dags å investera i ett nytt snart????
Mycke tankar å funderingar....

Tur de snart är vår å sommar :)

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards