Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 29 maj 2016

Av Anna - 29 maj 2016 23:58

Ibland är man ju bara så korkad.
Tvingar sig själv att titta på romantiska filmer (pretty woman ikväll) å känner extra saknad efter nån.

Nu är de ju mest sådana filmer jag gillar.
Nåt ja absolut hatar å alltid ha gjort är att se skräckisar.
Förstår inte allt tjusningen med att se hur folk blir mördade på dom mest konstiga sätten.
Nä huvva, ja skrämmer upp mig själv rätt så bra utan att se sånt.

Men åter till dessa romaniska där de alltid slutar med att hon får han m.m
Då gör de lite extra ont i hjärtat å de brukar komma några tårar för jag vill ju oxå ha de så.
Varför får jag aldrig drömprinsen???
Jag vill ha mer än nån kram nångång per år, eller en puss va 5te år :(
Vill ha nån som vill leva med mig, nån som vill ha familj med mig.
Ska det va så svårt??

Borde inte se sådana filmer men lär fortsätta tills jag får uppleva de underbara...
Plåga mig själv med å se hur bra det går för andra.

Nämnde de i de tidigare inlägget att vad är de som gör de så svårt för mig???
Är de min osäkerhet om att jag ha så svårt att tro att nån kan gilla mig???
Jag vet att jag är inte snygg.
Jag har inte den där utputande rumpan, revbenen som man kan räkna utanpå kläderna, brösten som är under hakan utan bh.

Jag är bara jag.
Men tyvärr verka de inte räcka eller ha ja bara haft en sån grym otur att dom killar jag har fastnat för är dom som bara ser mig som nåt tidsfördriv tills nå bättre kommer upp.

Ibland önska ja att livet vore lite lättare, att man fick se framtiden om hur de kommer bli.
Fast få ja se att om 10 år att jag fortfarande är ensam så lär de bara bli grymt deprimerande, så lika bra att inte veta kanske.

Att fortfarande leva på hoppet att nåndag kommer han med stort H.
Han som kommer krama mitt hjärta helt och inte låta de brista igen..

Tusan vad ja önska att just han va här nu och höll om mig.
Fast vore han de så skulle ja nog inte skriva detta inlägg.

Tur de snart är jobb så man får tänka på annat.

Av Anna - 29 maj 2016 19:08

På lite annorlunda vis i år.
Junior ha bara velat mysa idag, dvs sitta riktigt nära hela tiden, antingen i sängen eller soffan.
De sluta med att vid 16 tiden så slockna han i sängen å nu 3 tim senare så sover han än.

Så ha inte fått nånting gjort idag.
Men tvättstugan va bokad så tvätta få ja göra en annan dag å blomskotten ha ja inte planterat om än heller.
Mysigare å mysa med junior nu när han ville det.

Så middan fick ja äta i min ensamhet å få se om ja orka ta mig en tårtbit senare.
Är ju som väldigt tråkigt att äta ensam.
Nu laga ja bara midda så man har nån lunch imorn.


(Varför ska det vara så svårt att hitta nån som gillar mig så pass mycket att han vill visa det och vill vara med mig lika mycket som jag vill vara med han.

Alla andra hitta nån hela tiden och vissa verka ju knappt hinna lämna en innan nästa är där.

Men här ekat de så tomt.....

Faan... är de mig det är fel på??? Vad gör jag för fel?????)



Va över på affärn vid 13 tiden för att köpa glass och tänkte köpa en blomma åt mig själv men där gapa blomhinkarna tomma.
Tråkigt då dom öppna vid 11 att de redan 2 tim senare va slut.
Nu va de ju ingen fara för min del, ja kan köpa blommor åt mig själv en annan dag men tråkigt om de är dom som planerat att köpa en bukett till sin mamma eller barns mamma å dom måste åka in till stan.
Kanske inte alla som har den möjligheten.

Men är väl svårt att beräkna åtgången men va bara dom 3 vanliga buketthinkar dom har där.
Tycker att minst de dubbla borde dom ha en sådan här dag.

Man kanske ska göra nåt vettigt som att skriva i all arbetstid denna månad.
Chefen kommer nog vilja ha de innan nästa vecka är slut.

Sen hoppas att regnet håller sig långt bort så alla gräsmattor torkar upp.
Less på all lera som blivit på en del ställen så man inte kan klippa utan måste lämna.

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards