Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 14 maj 2016

Av Anna - 14 maj 2016 21:26

Ja de är ytterligare en helg hemma.
Ha inte planerat när nästa resa upp blir. Men nångång innan semestern iallafall :)

I går kväll for vi å fiska lite efter jobbet.
Så fint väder de va å så härligt när man satt i solskenet å njöt.
Då hade ja verkligen velat ha nån brevid mig som känner samma för mig som jag för han.
Men förhoppningsvis nångång i framtiden så ha jag min klippa brevid som ja kan luta mig mot och även att jag få vara hans klippa.

Idag vakna man upp till en grå himmel och lite senare så kom även regnet.
Så idag ha bara blivit en inne dag.
Förutom då man gick till tvättstugan och affärn.
Ha bara haft myskläder på mig å för första gången ha inte ens en bh åkt på idag :/ illa
Kan ioforsig bero på att den enda sköna låg i tvätten.
Uscha... ska va en första gång för allt.
Å kanske ja måste invester i lite mer underkläder.
Fast å andra sidan är de bara ja som ser dom så orka engagera sig.

Men måste kanske fundera på nåt innan den 27 då ja är utbjuden på midda på Linnea å Peter. En restaurang här i stan.
Firmafest kan man säga oxå då vi ska fira 2 kollegor. Ena fyllde 50 ifjol å den andre 65 igår.
Ha velat testa den krogen så känns kul.
Även om ja tar bilen dit och hem sen.

Tråk vädret å junior är förkyld.
Ha nyst å snorat hela dan å haft attityd hela dan :/
Få man hoppas att han gör bort de nu å man slipper de i tonåren????
Vet att de krävs ett maxat mirakel för de.
Bra att han är bestämd och har egen vilja men jobbigt då han aldrig lyssnar.
Känner sig som världens sämsta mamma när man får blickarna från andra på affärn då han vägrar lyssna på en :(
Men försöker tänka att dom ha ingen aning om hur vårat liv är å vem vet om dom ens har egna barn.

Men då de resultera i fiske och kompisförbud i en vecka så hoppas ja nåt fastnar av allt man säger.

Ikväll rök stödhjulen med å lycklig blev han när han lyckades rulla nån meter.
Få hoppas på bättre väder imorn så vi kan vara ute å öva.
Är ju lite kort att öva här inne.

Happ... nu slockna junior brevid i soffan så ska styra över han till hans säng snart.
Sen kolla in alla eurovision bidrag å se om man klara av att hålla sig vaken tills resultatet :/

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards