Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 24 april 2015

Av Anna - 24 april 2015 22:35

Hur gärna man än vill ibland att kunna stoppa tiden, så bara fortsätter den... vare sig man vill eller inte...

så bara att hänga med....


händer inte mer här än jobb på veckorna och helgerna håller vi just nu på för fullt att fixa iordning å planera inför USA besökarna.

ser fram emot att få träffa J och R igen, å denna gång är även hennes syster med.


ibland kommer sådana små önskningar om att man skulle ha haft en massa pengar...

de hade underlättat lite...

finns så mycke jag vill göra å handla.. men de få vänta...

först ska räkningar betalas, sen se vad junior behöver mm.mm å sist prioriterar jag mig själv....

men har äntligen bestämt mig (tror jag) om vart och hur jag ska sätta in juniors namn på kroppen...

så ska bara besöka en tatuerare nu med å se vad denne säger...

ha inte bestämt än om till vilken jag ska gå...

men de löser sig nog...måste ordna så ja kan betala med :) gå som väldigt dåligt annars :)


sen så ska även ett besök hos syster inplaneras, efter en massa ändrade datum så kanse de är bestämt nu, från att vi skulle ha åkt i april så blir de nu första veckan i juni... hmm..

undra hur många ändringar de hinns med innan dess :/

hoppas inte...


fast i juni är de förhoppningsvis varmt å skönt å kanske man hittar nån present åt junior där då..

tänka sig att min lilla klump ska fylla 5....

att gå från 54 kort, 4255g till nu 118 kort och 24 kilo...

galet... undra när växtvärken ska komma :/ och när ska han sluta växa????

    


min stora kille, som ja ha vare hemma med nu i 2 dar..

men han blir piggare å piggare så nu hoppas ja bara problem nr 2 ska lösa sig med...

nån som ha erfarenhet av att en snart 5 åring ha problem å gör i byxan några gånger om dagen.

ibland funka de jätte bra, men så kommer de lite på kvällen.

och han säger själv att han inte känner förren de är försent...

tycker så synd om han.


träffa en läkare idag som va nog helt under ytan.. tyckte att ja kunde vänta i minst 2 veckor till innan han drog igång nåt.

tog inte ett endaste prov på junior.

suck.. ska testa de 1177 sa och barnkliniken trodde.. blir de inte bättre då så tänker ja inte ens låta de gå en vecka å då ska ja nog lämna snälla Anna hemma.. (om ja kan)

suck, är för mesig då de kommer till sånt där då jag tycker att dom ska veta bäst om situationen.

men uppenbarligen inte....

så frustrerande för junior kan ju inte må bra av detta.

ja ja.. bara hålla tummarna att de blir bättre, snart.


imorn blir de nog ett besök på stans nya brandstation, dom har öppethus, kolla in lite hunkar.. eller host, slangar å nya brandbilen va de visst ;)

men med min otur är de nog alla som är 50+ som kommer va där.. ha ha

men men, junior vill se brandstation igen så klart han ska få de :)

sen blir de stan å göra bort lite ärenden, kanske ta en fika om de hinns med..


så helgen kommer bara att försvinna, som vanligt.. men är snart långhelger så kanske man hinner med lite mer..





Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards