Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 11 april 2015

Av Anna - 11 april 2015 12:34

Idag är en sån dag...
Så då är de bara att planera om å göra nya planer :)

Tvättstugan va fullbokad utom imorn bitti å ja som hade velat tvätta bort idag :/
Sen så gjorde min höft sig påmind om att jag ska inte flytta stora å tunga skåp som inte går in i hissar :(
Fy fpiiiiiip va de värker så kör nu med både smärtstillande å värmeomslag men inget funka :(
Irriterande så tur ja inte pratat med junior om bio eller stan idag...
Vi får ta de en annan helg då jag kan sitta i dom obekväma stolarna

Istället va jag å inhandla så vi kan grilla till midda :)
Så får göra de mysigt ändå :)

Köpte även choklad och bananer som vi ska grilla... de va längesen å junior gillar de med så :)

Nu ska ja se om ja får nån ordning på datorn... den stänger bara av sig oftare å oftare så vette sjutton om ja måste göra en ominstallation på den :/
är ju inte första gången de behövs å är så jobbigt då man måste lägga in allt sen på nytt...
Så vill helst inte det...

Sen försöka städa lite mer här hemma...
Suck för allt damm som ligger överallt här :/
Så tur de sällan kommer förbi nån fast hade de gjort de hade ja nog haft de bättre städat....

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards