Mamma Annas Liv å Leverne

Direktlänk till inlägg 17 juni 2015

Jag är duktig ja...

Av Anna - 17 juni 2015 21:01

Eller hur man nu ska se på de :/
då min kära dator som ha överlevt att få en tekopp över sig och åkt i golvet några gånger inte riktigt velar vara med på sista tiden utan ha stängt av sig själv när den tyckte de passa så skulle jag va duktig å göra en ominstallation...
Nu ha ja vare utan internet sen igår då mitt kära modem ha kracha :/
Inte ens Telias support kunde hjälpa mig så blir att besöka en butik imorn...
Kolla om de räcker med nytt sim kort eller om stickan ska bytas ut med...
Suck... ja lyckas med de mesta ja :/
Undra om de är en giltig anledning att slippa jobbet imorn???

På tal om de så undra om ja klarar mig till semestern...
Igår hade ja tankar på att be om plats på rosa huset...
Trodde ja skulle bryta ihop totalt..
Suck.. ingen tänker själv nu utan blir jag som ska rodda å fixa allt så oftast står jag kvar själv å funderar på vad skulle jag göra???
Funka inte å släppa allt heller för alla kommer till mig....

Men om 3 veckor å 1 dag så går ja på semester :)
Om ja inte ha kört in i väggen innan...
Suck..

Ikväll va de sommar fest för junior :)
Så duktiga va dom å sjöng så fint :)
Ha ha å gällde å klappa så han såg annars frågade han högt å ljudligt varför inte jag klappade... söt ungen :)
Vi fick oss ett gott skratt iallafall :)
Sen fika vi efter och gick hem igen..
En lagom timme.. så nu sover junior å jag går å städar lite...

Är ju snart kalas här hemma för junior...
Blev lite jobbigt idag då jag insåg att de är nästa sönda...
Å känns som ja ha massor att ordna...
Vad ska bakas... hur ska tårtan bli..mammas present måste fixas, men behöver datorn och internet då...
Ja de är mycke nu...
Men först midsommar...
Blir nog att fira med vänner om junior är välkommen överallt...
Fast med allt på jobbet nu så skulle ja lika gärna sova bort midsommar....
Eller bara va hemma å se en massa film..
De är typ vad ja orka engagera mig just nu...

En kul sak jag ha noterat då de gäller förskole fester... Vid jul är de ett hiskeligt ramaskri om att man får inte fota... men inte annars så ikväll ha min son hamnat på en massa bilder då det va flera föräldrar som fota...
Jag lät bli. Å jag bryr mig inte att han hamna på kort heller...
Men varför är de inte förbud nu???
Eller ska föräldrarna förstå de ändå ???

Nä städa å plocka lite mera å sen ladda för ny jobb dag...
Våga ja hoppas på kortare dag????

Dagens väder :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 14 mars 2018 09:23

Efter en härlig sportlovs vecka så möts vi av beskedet att grannen ha gått bort. Endast 62 år gammal, gav hans hjärta upp...så denna vecka är tung... Det är dom grannar som verkligen öppnade sin famn för oss då vi flyttade in... Vet inte hur många...

Av Anna - 16 februari 2018 07:15

Ja här ha vi börjat kicka igång morgonen redan vid halv 6... vet inte om de är OS som hägrar för lilla damen. Eller att hon börja va hungrig den tiden. Ovant är de då man annars fått sova till 7-8 på morron Men man hinner få saker gjorda, som koll...

Av Anna - 31 januari 2018 22:31

De är ju jättekul å helst när pelletspanna väljer att bränna kretskortet på en lörda :/  Så idag kunde elektrikern komma en snabbsväng så vi kan köra pellets igen å inte på el som vi gjort sen i lördags. Nästan 3000 kostar ett nytt kort så en pos...

Av Anna - 17 januari 2018 23:17


Oxå gå på formex och titta på alla fina saker.. Få väl fundera på å starta en butik här så ja kan fara... Vet mycke som saknas men frågan är om det går... Trivs fortfarande grymt bra i huset och byn.. Lilla hjärtat blir nu 10 veckor inatt... F...

Av Anna - 30 augusti 2017 20:20

Ja nu har de snart gått 3 månader här i vilhelmina. Nog för de känna som ja bott här i några år men samtidigt upptäcker vi nya saker nästan dagligen :) Junior har nu börjat skolan och har snart gjort sin första vecka :) Han trivs och har börjat...

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards