Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 6 juni 2015

Av Anna - 6 juni 2015 12:08

Innan min lilla groda fyller 5 år...

å ja är nästan klar med alla paket :)

blir 3 paket från mig, men förhoppningsvis gillar han dom alla 3 då de är sånt han önskat sig/vill ha...

sen kommer ju andra med paket oxå å sen får han ju kalaset av mig...

ska ju fixas tårta, ballonger m.m m.m

å ja ha ännu inte planerat så mycke.. ja ja.. de hinns väl.. hoppas ja :)


Norge resan gick kanon iallafall..

bilen gick hela vägen dit och hem utan problem :) min lilla räcer :)


va inga problem att köra inne i stan heller då dom byggt om så va de lättare nu än första gången, å sen börja man känna igen en hel del då man vare dit nu 4 gånger...

sen att köra upp till syster va ju hur lätt som helst å sen stod bilen där tills vi åkte hem på onsdan :)

å då va de inga problem heller att hitta ut :)

så länge ja körde å dom andra va tysta så :) ha ha


blev en massa promenerande där första dagen, tog 1 och 15 min att gå till systers jobb, hon går på 45 min..

sen åkte vi buss ut till Lade och besökte Stormbergs outlet :)

fick följa med 2 tröjor till mig därifrån..

Junior va inte så intresserad då jag försökte hitta nytt regnställ åt han så han blev mer nöjd då han fick en legolåda från norska coop :)

som va billigare än en svensk låda, spara ändå några kr då dom drar lite mer från kontot än vad som står på norska prislappen.

sånt gillas :)


sen hemresan följde syster med till Östersund.

hon skulle fixa nytt pass då hennes ha gått ut.

 

Junior hitta en massa bolibompadrakar i östersund :)


 

Junior trivdes hos moster, hon hade ju barnkanaler på tvn :)


 

efter promenaden på 1 och 15 min va denna lite extra god :)


 

sista stoppet innan vi va åter på svensk mark :)


så efter att ha jobbat i 2 dar å junior charma in sig och fick stanna hos mormor så är de nu lörda å nationaldagen.

ha tvättat nu på morron, rensat juniors garderob från sånt som är trångt och kort.

så ska snart hoppa in i duschen innan vi ska åka å tvätta bilen, ja fasten de regna, men ha massa måsskit på den ja vill bli av med..

och sen blir de lördagsmys i husum.


Ja å junior har haft fågelskådning nu på morron med..

lite olika småfåglar äter för fullt av talgbollarna vi ha ute och även en hackspett kom förbi :)

synd att solen inte kommer fram bara :/ men de är den nog lagomt till jobb veckan igen....  

Bjuder på denna sol istället :)  


Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards