Mamma Annas Liv å Leverne

Direktlänk till inlägg 25 april 2012

Håll tummarna

Av Anna - 25 april 2012 19:46

De kan alla mina vänner göra för mig imorn :)


nu ska ja fortsätta städa...

ha sån energi ikväll :) förstår inte de :)


de ja mest ville ha ut ang fetma operationer, är att jag tror att alla kan gå ner i vikt utan op om dom vill.

alla har vi ett val, några väljer op, några väljer inget å några väljer att kämpa själv...

för som jag ser de så är en op en lätt utväg...

ja drar inte alla över en kam, men måste ja skriva utförligt varenda liten tanke så får ja inte göra annat än att skriva...


tillskotten menar ja med vitaminerna å allt annat kroppen inte tar åt sig utan man visst måste äta för att få i sig..

eftersom maten nu går igenom så pass snabbt att kroppen inte tar upp all näring..


vart skriver ja att alla genomgår en personlighetsföändring???

ja skrev att dom FLESTA, de är inte alla.

vart skriver jag att allt man hör å allt man läser är sant?

ja skrev bara att ja hört en massa, sen om de är sant eller ej.. de vet ja inte...

ja trodde att de va underförstått, men ja ska bli bättre på att skriva ut exakt va ja mena, eller får du sluta läsa, risken finns att ja inte kommer orka skriva ut allt...

men de här med att va källkritisk gäller väl då man läser bloggar med..


Ja alla tycker å vet vi olika här i världen.. alla kan inte veta allt...

som tur är så lär man sig en massa nytt dagligen, å bara för att nån ha gjort en op så gör de inte den människan till expert inom området, de ger bara människan mer erfarenhet.

sen verka tyvärr som du ha tage åt dig en massa, ja känner mer folk än dig, tro inte att du är den enda ja vet om som gjort en op.

tyvärr så verka du tänka så. men så är de inte.


nä nu sätter ja punkt för detta :)

min blogg.. mina åsikter,... läs eller låt bli :)

som vanligt :D








 
 
Zabine

Zabine

25 april 2012 20:42

Nu känner jag att jag vill säga min åsikt! Jag vet inte vad ja ska skriva, för detta känns bars tradigt, jag känner inte dig mer än att vi kommenterat hos varandra förut. Men jag tror innerligt att detta sitter i avundsjuka hos dig. Varför stör du dig och känner behovet av att se ner på andra eller spekulera i framtidsplaner för andra som gjort denna op. Du sitter på enormt mycket okunskap känner jag, gällande detta och därför blir inläggen som lite sorgliga. Om du inte tycker denna op är en utväg för någon, nej men låt de va så då. Men missunna inte någon annan, ta inte bort de från någon annan. Du vet inte anledningarna till op. Jag känner massor som gjort denna operation och jag skulle aldrig någonsin ta den rätten ifrån dom. Även fast de kanske inte vore nått för mig! Att vara bitter på en operation som hjälper folk att gå ner i vikt är väll fan något fantastiskt. Ne nu avslutar jag med att du heller inte har en jävla susning hur deras framtid kommer se ut. Punkt!

http://wildasmami.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 14 mars 2018 09:23

Efter en härlig sportlovs vecka så möts vi av beskedet att grannen ha gått bort. Endast 62 år gammal, gav hans hjärta upp...så denna vecka är tung... Det är dom grannar som verkligen öppnade sin famn för oss då vi flyttade in... Vet inte hur många...

Av Anna - 16 februari 2018 07:15

Ja här ha vi börjat kicka igång morgonen redan vid halv 6... vet inte om de är OS som hägrar för lilla damen. Eller att hon börja va hungrig den tiden. Ovant är de då man annars fått sova till 7-8 på morron Men man hinner få saker gjorda, som koll...

Av Anna - 31 januari 2018 22:31

De är ju jättekul å helst när pelletspanna väljer att bränna kretskortet på en lörda :/  Så idag kunde elektrikern komma en snabbsväng så vi kan köra pellets igen å inte på el som vi gjort sen i lördags. Nästan 3000 kostar ett nytt kort så en pos...

Av Anna - 17 januari 2018 23:17


Oxå gå på formex och titta på alla fina saker.. Få väl fundera på å starta en butik här så ja kan fara... Vet mycke som saknas men frågan är om det går... Trivs fortfarande grymt bra i huset och byn.. Lilla hjärtat blir nu 10 veckor inatt... F...

Av Anna - 30 augusti 2017 20:20

Ja nu har de snart gått 3 månader här i vilhelmina. Nog för de känna som ja bott här i några år men samtidigt upptäcker vi nya saker nästan dagligen :) Junior har nu börjat skolan och har snart gjort sin första vecka :) Han trivs och har börjat...

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards