Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 24 april 2012

Av Anna - 24 april 2012 19:33

bara för att ja ha min åsikt..

men tänk om 10 år, om 15 år å mer.. hur mår då kroppen efter en sån op???

de finns inge garantier med vilken op du än gör idag...

å sen att leva på tillskott för resten av livet...

jag tycker inte de är värt de.. men de är jag...

alla tycker vi olika..

sen ha ja hört att dom flesta genomgår en personförändring med..

synd.. fast så är de ju oftast med dom som går ner mycke i vikt, dom som kliver upp på nå rosa moln bara för att folk tittar mer å dom får fler komplemanger...

nä.. få hoppas dom kommer ner på jorden sen bara, utan att bryta nåt ben...


Jag vet att ja är inte lika insatt som om ja skulle gåt ttill läkare å pratat om en sån här op...

nu baserar ja bara de ja hört.. å ja ha hört en massa...sen även kollat lite på nätet, men tyck att där är de på tok för lite information...

känns som om dom inte vet så mycke om denna op på långsiktigt...

ungefär som med svininfluensa vaccinet.. är glad att ja inte vaccinera mig då...

men de tar vi en annangång :)


alla tycker olika å tack för de, annars skulle ju inte sjukhuset ha några att göra en sån här op på :)

å då skulle de inte bli nå mer information om hur de ser ut om 10...20 år...


sen så jag vet inte va ja ska tro om en sån op heller...

fått höra om en som äter precis som innan nu å de ha gått 5 veckor sen den människan opererat sig...

känns väl inte som de ska gå så fort.., men vad vet ja... inte mycke tydligen...

men ja kommer stå fast vid min åsikt, även om ja ibland önska de skulle rasa bort en massa kilon...

men nä.. hellre sakta men säkert heter de ju :)


idag va ju första dagen med lön :)

helt underbart.. ha ha, fast de inte va så stor skillnad..

ha börjat med inventeringen.. å huvva...

men tur vi ha resten av veckan på oss å från freda kl 16 så hjälper dom andra till...

nu är de svenska miljonärer...

h aha.. ja dom hittar ju verkligen orginalen :)


Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards